عنوان خبر:سفر 177 هزار مسافر با وسایل نقلیه عمومی به گلستان
سه شنبه 2 فروردين 1390 - 17:35:33


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد:
در سه روز گذشته، 788 هزار و 540 نفر از طریق خودرو شخصی، 177 هزار و 753 نفر توسط وسیله نقلیه عمومی وارد استان شدند.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون فعالی ظهر سه شنبه در ستاد تسهیلات سفرهای استان افزود: همچنین دو هزار و 799 نفر از طریق سفر هوایی به استان گلستان وارد شدند.

وی در خصوص واحدهای امدادی در طرح امداد و نجات نوروزی گفت: در ایام نوروز 64 دستگاه آمبولانس با امکانات، به همراه تکنسین های فوریت پزشکی، هر 25 کیلومتر در طول محور جاده های استان با 39 پایگاه اورژانس و با متوسط حدود10 دقیقه آماده خدمات رسانی خواهند شد.
فعالی با اشاره به فعالیت تعدادی بیمارستان و درمانگاه شبانه روزی در ایام نوروز اضافه کرد: تعداد 21 بیمارستان آماده خدمات، به صورت کشیک در ایام نوروز و تعداد 45 درمانگاه شبانه روزی آماده خدمات به مسافران نوروزی است.
وی ادامه داد: دارو به مقدار مورد نیاز در ایام نوروز پیش بینی شده از این رو 17 داروخانه در ساعات روز و 4 داروخانه شبانه روزی در سطح استان مشغول به ارائه خدمات خواهند بود.

وی ادامه داد: تامین امنیت مسافرین و مهمانان نوروزی مهمترین وظیفه ای است که مسئولان استان باید نسبت به این نکته توجه داشته باشند.
به گفته وی، مهمترین وظیفه ادارات و دستگاه های اجرایی استان در مقطع کنونی، فعالیت و عملکرد ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای این استان است.
فعالی عملکرد مطلوب ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان را نقطه قوتی در پیشبرد برنامه ها و سربلندی مسئولان استان دانست.
وی اضافه کرد: در طول ایام نوروز دستگاه ها با انسجام کامل و با هماهنگی هایی که از سوی این دبیرخانه بر سفرهای استان پیش بینی و تدوین شده، برنامه های خود را اجرا می کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ضمن اظهارامیدواری که در این ایام کمترین مشکل را داشته باشیم گفت: باید بیشترین خدمات را به مسافرین و گردشگران ارائه بدهیم تا بیش از پیش شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3047.html )