عنوان خبر:سخنان جالب آیت الله حائری
سه شنبه 2 فروردين 1390 - 17:50:15


حضرت ایت الله حائری شیرازی به دعوت اسفندیار رحیم مشایی در جلسه ستاد انتخاباتی گروه موسوم به حامیان احمدی نژاد حضور بهم رساند. وی در این جمع سخنرانی جالبی که حاوی نکات مهمی است ایراد کرد که اجمالی از آن در پی می آید:



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از جهان نيوز، آیت الله حائری در بخشی از سخنان خود با اشاره به توصیف فردوسی در بخشی از شاهنامه به جنگ بین ایرانیان و تورانیان می گوید در آن جنگ رستم حضور نداشت تورانیان موفق شدند متصرفاتی داشته باشند تا اینکه به کوهپایه ای رسیدند که رستم در نزدیکی آن استراحت می کرد قهرمانی از تورانیان به نام اشکبوس به سمت ایرانیان آمد و مبارز. طلبید رستم از همان بالای کوهپایه که به میدان جنگ مشرف بود از اینکه ایرانی ها نتوانستند جلوی آنها بایستند و کشته شدند نگران شد کمانش را برداشت از همان جا زه کمان را کشید و تیری به سمت اشکبوس رها کرد تیر از سینه این مرد گذشت و پشت سر او شش مرد دیگر را به زمین زد. تورانیان آمدند و جسد قهرمان خود را بردند در رابطه با اینکه تیر را چه کسی زده که وارد زره شده و زره را شکاف داده و به نفرات بعد خورده شگفت زده بودند که یکی از این میان گفت:
گر این تیر از ترکش رستم است
نه بر مرده بر زنده باید گریست 

آیت الله حائری در ادامه افزود جمهوری اسلامی همچون تیری بود که از جانب امام زمان به سمت استعمار و استکبار رها شده، نه بر مرده که شاه معدوم است بلکه بر زنده که حکام فعلی هستند باید گریست. 

وی در ادامه افزود: این تیر، تیر ولایت بود که انقلاب ما را به وجود آورد و در ۲۲ بهمن ۵۷ نمایان شد مگر ایرانیها در سوم شهریور ۲۰ ایرانی نبودند؟ ملیت ایرانی داشتند. به ایرانیت معتقد بودند .چه شد که کشور را بدون اینکه کسی کشته شود به دست دشمن دادند؟ به طوری که پدر را عزل کردند و به تبعید فرستادند و پسر را جانشین او کردند.هیچ کس در این میان کشته نشد.ایرانیت ما که وجود داشت چرا نتوانست مقاومت و حرکتی ایجاد کند؟ امام راحل چه کرد با این ملت ایرانی که اینگونه قدرت پیدا کردند و حکومتی ۲۵۰۰ ساله را از پای در آورند؟ رمز آن در چه بود؟
این مردم اشعه های موازی بودند مثل اشعه خورشید که هر روز بر ما می تابد ولی از خود آثاری به جا نمی گذاشت. آتشی به پا نمی کرد. اما وقتی که از ذره بین ولایت فقیه گذر کرد، همه ی اشعه ها در یک نقطه جمع شدند و آثار ماندگاری از خود به جای گذاشت.
به خاطر ولایت فقیه بود که خداوند متعال این قدرت را به این ملت ارزانی داشت.
چون نورز ذره بین گذر کرد
آتش به میان کاغذ افکند
به هر جهت وحدت ما ریشه در ولایت ما دارد. ولایت این است که در ادامه خواهم گفت. آقای ابوالحسن بنی صدر با زیرکی بعد از خارج شدن ازمنزل امام مصاحبه کرد و گفت: من آمادگی نامزدی برای ریاست جمهوری را دارم. همه از این مصاحبه این استنباط را کردند که او با امام راحل مشورت کرده و امام نظرشان این بوده که او نامزد شود پس از تخلفاتی که بنی صدر مرتکب شد امام تنها به یک جمله اکتفا کرد اینجانب ایشان را از جانشینی فرماندهی کل قوا عزل کردم و مجلس با همین یک جمله رای عدم کفایت بنی صدر را صادر کرد. بنی صدر مثل آهنی بود که تا به آهن ربای امام چسبیده بود ، یازده میلیون براده آهن به آن وصل شده بود این آهن وقتی از ولایت جدا شد تمام براده های وصل به آن هم از او جدا شدند. وقتی آقای میرحسین موسوی اعلام کاندیداتوری کرد مردم گفتند که او هشت سال نخست وزیرولایتی حضرت امام بوده و در لوای رهبر فعلی کار کرده بود. سیزده میلیون به این واسطه اعتماد کردند و به او رای دادند وقتی موسوی خودش رارسما از ولایت جدا کرد تمام سیزده میلیون رای او نیز به تدریج از او جدا شد.
آیت الله حائری شیرازی در ادامه افزود: رئیس جمهور فعلی هم بشدت ولایتی است. چرا که وقتی در دانشگاه کلمبیا از او می پرسند اعتقاد شما بر این است که اسرائیل از کره زمین حذف شود و طبیعتا جو بگونه ای بود که هر جوابی بدهد توسط صهیونیستها هو شود. اعتقاد او به ولایت باعث شد جواب خود را در بهترین حالت و محتوا بدهد وهمه بی اختیار او را تشویق کنند. امروز هم افتخاراتی که ایشان می افرینند در ممالک خارج به برکت اتصالشان به همین ولایت فقیه مقام معظم رهبریست نه چیز دیگری .



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3049.html )