عنوان خبر:کمپ خدمات رسانی به مسافران در 13 روستای گلستان دایر شد
چهارشنبه 3 فروردين 1390 - 21:43:35


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت:
در 13 روستا کمپ خدمات رسانی از غرب (بندرگز) تا شرق (تنگراه)، آماده استقبال از مسافران و اطلاع رسانی درباره جاذبه های گردشگری منطقه هستند.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون فعالی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفرهای استان افزود: 50 پایگاه به صورت ثابت، کمپ و چادر با هزار و 500 نیرو با توزیع بیش از یک میلیون بروشور و سی دی در طول ایام نوروز آماده ارائه خدمات خواهند بود.

 


به گفته وی، بیش از یک میلیون نسخه اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی به منظور معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی و صنایع دستی و راهنمایی مسافران در ایام نوروز توزیع می شود.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان، این اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی را شامل کتابچه گردشگری استان و بروشورهای شهرستانی، کارت پستال خوشامد و عرض تبریک، بروشورهای بهداشتی و تاکیدات صنفی و امنیتی عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تفرجگاه و پارکهای استان جهت امنیت مسافران مستقر است.
فعالی بیان داشت: تاکنون هیچ مشکلی در ارائه تسهیلات به مسافران نوروزی بوجود نیامده و شرایط استان در زمینه بسیار مطلوب و رضایت بخشی است.
چهارمین جلسه ستاد نیز برای ایجاد همدلی بین کمیته ها با یکدیگر و تبادل نظر در خصوص خدمات دهی هرچه بیشتر به مسافران تشکیل شده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3067.html )