عنوان خبر:كشف بيش از 77 كيلوگرم مواد مخدر از يك منزل در گلستان
پنجشنبه 4 فروردين 1390 - 16:54:56


فرمانده نيروي انتظامي استان گلستان گفت:
با پيگيري هاي مستمر و تلاش شبانه روزي مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان راميان بيش از 77 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در بازرسي از يك منزل كشف و ضبط شد.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان سردار سرتيپ دوم پاسدار 'حميد عطايي' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: روز گذشته مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان راميان پس از مدت ها كار اطلاعاتي و پليسي موفق شدند طي يك مرحله عمليات هدفمند و برنامه ريزي شده 77 كيلو و 48 گرم ترياك در بازرسي از يك منزل كشف و ضبط كنند.
وي افزود: رسيدگي به اين پرونده زماني در پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان راميان كليد خورد كه مأموران از طريق منابع خبري مطلع شدند يكي از قاچاقچيان حرفه اي قصد، حمل مواد از استان هاي شرقي كشور به استان گلستان را دارد.
عطايي تصريح كرد: در پي كسب اين خبر بلافاصله اكيپي از مأموران موضوع را مورد بررسي قرار داده و پس از اطمينان از صحت موضوع و شناسايي متهم در يكي از روستاهاي راميان وي را تحت كنترل نامحسوس خود قرار دادند.
فرمانده انتظامي استان گلستان ادامه داد: سرانجام پس از چند هفته كار اطلاعاتي و پليسي و كنترل نامحسوس متهم، مأموران پس از هماهنگي لازم با مقام قضايي، در بازرسي از منزل وي 77 كيلو و 48 گرم ترياك را كه به طرز ماهرانه بسته بندي شده بود، كشف و ضبط كردند و متهم نيز دستگير شده و تحقيقات بيشتر در اين خصوص ادامه دارد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3075.html )