عنوان خبر:اعزام 18 هزار کاروان راهیان نور از گلستان
پنجشنبه 4 فروردين 1390 - 16:55:28


مسئول کمیته خدمات مسافرتی ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای گلستان اعلام کرد:
در سال جاری 18 هزار کاروان راهیان نور جهت بازدید از مناطق جنگی اعزام شدند که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، علی لطفی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه نشست این ستاد افزود: در ایام تعطیلات نوروز سه هزار و 510 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 350 دستگاه مینی بوس و450 خودروی سواری برای حمل و نقل مسافران برون شهری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به هدفمند کردن یارانه ها افزود: تاکنون هیچ گونه افزایش نرخی نداشتیم و هیچ گونه مشکلی برای تهیه بلیط برای مسافران وجود ندارد.

مدیر کل حمل و نقل پایانه ها اضافه کرد: 7 آژانس مسافرتی در ایام تعطیلات نوروز به صورت کشیک مشغول ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

لطفی یادآور شد: برای آگاهی هرچه بیشتر مسافران از حقوقشان کتابچه ای تهیه شده تا در صورت داشتن انتقاد، پیشنهاد یا شکایت از طریقه ایی که در کتابچه تعیین شده مراجه کنند.

وی از راه اندازی مرکز مدیریت راه ها خبر داد و افزود: سال گذشته در بازدید استاندار گلستان قول ره اندازی این مرکز را داده شده بود و در طرح نوروزی سال 90 مرکز مدیریت راه ها در حال بهره برداری است.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3082.html )