عنوان خبر:تقويت همبستگي ملی با برگزاری جشن‌های نوروز
شنبه 6 فروردين 1390 - 13:21:58


فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت:
برگزاري جشن‌هاي نوروز در هر سال همبستگي ملي را تقويت مي‌كند.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاري فارس، حيدرعلي احمدي صبح امروز در ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار گنبدكاووس در فرمانداري اين شهرستان اظهار داشت: مهم‌ترين ركن كاركرد نظام شورايي بايد تقويت همدلي و اقدام براساس خرد جمعي باشد.
وي با تبريك سال نو تصريح كرد: برگزاري جشن جهاني نوروز فرصت مغتنمي است كه آداب و رسوم محلي و ملي را در قالب برنامه‌هاي متنوع معرفي كنيم.
فرماندار گنبدكاووس با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد: امروز كه آمريكاي جهانخوار و همپيمانانش تلاش دارند با حربه‌هايي مانند تحريم‌ها اقتصادي مانع از پيشرفت‌هاي و جهش علمي دانشمندان و ملت ايران شوند رهبر معظم انقلاب اسلامي با نامگذاري امسال به نام جهاد اقتصادي فضاي جديدي براي ملت ما ايران آماده كرده كه بايد با تمام تلاش و همت خود دسيسه‌هاي دشمنان انقلاب را با شكست مواجه كنيم.
اين مسئول همچنين با اشاره به وظايف شهرداري‌ها ادامه داد: انجام اقدامات فرهنگي، استفاده بهينه از درآمدهاي شهرداري براي امورخدماتي، رفاهي و شهري و ايجاد زيرساخت‌ها مهم‌ترين نياز است و همكاري صميمانه با ادارات مي‌تواند به پيشرفت روز افزون شهر كمك كند.
احمدي با بيان اينكه عمران شهري از سرفصل‌هاي توسعه و از اولويت‌هاي برنامه‌اي توسعه كشور است همدلي اعضاي شوراي شهر، همكاري صميمانه با شهردار و دريافت نيازهاي مردم را از وظايف شورا و شهرداري و برنامه‌ريزي براي حل نيازهاي شهري زيبا دانست.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس ابراز داشت: امروز مبلمان شهري از مهم‌ترين نيازهاي زندگي شهري است و نماد شخصيت شهر تلقي مي‌شود.
احمدي در پايان اذعان داشت: شوراي اسلامي شهر و شهرداري با اقدامات خدماتي رفاهي و فرهنگي در خود نشاط اميد و زيبايي براي شهروندان به ارمغان مي‌آورند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3093.html )