عنوان خبر:این بیداری اسلامی است
شنبه 6 فروردين 1390 - 21:18:44


حجت الاسلام پناهیان با اشاره به خیزش های اخیر در کشورهای منطقه تصریح کرد: این بیداری یک بیداری اسلامی است.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از جهان نيوز، حجت‌الاسلام عليرضا پناهيان شامگاه جمعه در جمع رزمندگان گردان مالك اشتر شوشتر طی سخنانی با اشاره به بيداري اسلامي كه در منطقه به وجود آمده است، اذعان داشت: اگر اين بيداري اسلامي در منطقه بيش از ۳۰ سال از انقلاب اسلامي رخ مي‌دهد به دليل كم كاري‌هايي است كه عرصه معرفي از طرف ما به ملت‌هاي همسايه انجام شده، در غير اين صورت اين بيداري بايد بسيار زودتر رخ مي‌داد.

وی در بخش دیگری از سخنانی خود با اشاره به مقوله فرهنگ و سینمای دفاع مقدس تأکید کرد: در عرصه فيلم‌سازي دفاع مقدس تلاش‌هاي زيادي شده، ولي اثري فاخر كه بتواند اوج شرايط موجود در جبهه‌ها را به تصوير بكشد هنوز ساخته نشده است. 

وي با اشاره به اينكه شهيد آويني درباره ساخت فيلم‌هايي در عرصه دفاع مقدس تلاش‌هاي زيادي كرده، گفت: شهيد آويني درباره ساخت فيلم‌هايي در عرصه دفاع مقدس به ويژه در وادي مستند تلاش‌هاي زيادي كرده، ولي گمان مي‌شد كه حركت وي آغازي براي اين سينما باشد، ولي اين آغاز با شهادت وي دنبال نشد و همان جا به پايان رسيد. 

پناهيان با اشاره به اينكه در سال‌هاي گذشته كشورهاي غربي و به ويژه سعودي در اين باره تلاش زيادي كرده‌اند، عنوان كرد: اصلي‌ترين شعار رزمندگان اسلام در جبهه‌هاي جنگ الله اكبر بود كه در سال‌هاي گذشته تلاش‌هاي سعودي در اين باره بسيار زياد بوده كه اين شعار را به شعار تروريسم تبديل كند و در اين باره فيلم‌هاي زيادي ساخته شده است. 

اين يادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان كرد: فيلم‌سازان ضد ايران تلاش كرده‌اند كه اين شعار آسماني را از زبان طالبان در فيلم‌هايشان به نمايش در آوردند و اين امر به نمادي براي جهان غرب براي وهابيت و تروريسم مبدل شده و در اين باره نيز فيلم‌سازان دفاع مقدس حركتي قابل توجه نكرده‌اند. 

وي با بيان مطالبي درباره بركت و نحوست در زندگي و جامعه گفت: نحوست از جمله اموري است كه در اسلام پذيرفته شده، ولي در عوام اين امر دست خوش خرافات نيز شده است. 

پناهيان با اشاره به اينكه نقطه مقابل نحوست بركت است، بيان داشت: بركت از جمله مواردي است كه در نقطه مقابل نحوست قرار دارد و از جمله انسان‌هاي با بركت مي‌توان شهدا را نام برد. 

وي با اشاره به آياتي از قرآن درباره اين مهم يادآور شد: در قرآن آيات متعددي وجود دارد كه نشان مي‌دهد كه شهداي در راه خدا اعمال خيرشان نابود نمي‌شود و ثبت خواهد شد و اين امر خود نشان از بركت در اين افراد آسماني است. 

اين يادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه به فردي اشاره کرد كه در دو سال گذشته در گذشت و مجلس ترحيمش به مجالي براي استفاده ضد انقلاب و اسرائيل مبدل شد. 

پناهيان با اشاره به اينكه حاج احمد آقا درباره اين فرد در رنج نامه مي‌گويد كه امام خميني (ع) از سخنان وي قلبش به درد مي‌آمد، خاطرنشان كرد: هر كس كه در زندگي بسيار بد باشد و گناه كار در مجلس ترحيمش دعايي، قرآني و... قرائت مي‌شود ولي وي آنقدر بد بود كه در مجلس ترحيمش شعارهايي عليه نظام سرداده شد و اين مهم نشان از بد بودن وي دارد. 

پناهيان اضافه كرد: اصلي‌ترين راه براي بركت، چنگ زدن به ولايت است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3099.html )