عنوان خبر:راز تحركات ضدشيعي در بحرين برملا شد + عکس
يكشنبه 28 شهريور 1389 - 21:31:25


اخبار رسيده از بحرين حاكي از آن است كه شاهزاده «خالد بن حمد الخليفه» وزير امور خارجه بحرين چند ماه پيش در سفري به ايالات متحده آمريكا، به طور محرمانه در مراسم ضيافت يكي از افراطي ترين سازمان هاي مردم نهاد وابسته به حركت صهيونيست جهاني شركت كرد و در آن با تعدادي از سردمداران و سرمايه داران اين حركت ديدار و گفتگو كرد.



در همين راستا منابع رسانه اي از سرزمين هاي اشغالي ضمن تأييد اين خبر افزودند: وزير خارجه بحرين در اين ضيافت محرمانه به مقر جنبش ديني يهوديان افراطي «حباد» كه ساختمان مركزي آن در واشنگتن است، رفت. خانم «هدي عزرا نونو» سفير بحرين در ايالات متحده آمريكا كه يك يهودي تبار است نيز وزير خارجه بحرين را در اين ضيافت شام همراهي مي كرد.

اين منابع در ادامه افزودند: تعدادي از بزرگان و اعضاي اصلي كميته روابط يهود و آمريكا ـ آيپك ـ نيز در اين ضيافت شام حضور داشتند. برخي از اعضاي سازمان يهوديان افراطي «بني بريت» نيز در اين مراسم شركت كردند.

اين منابع رسانه اي صهيونيستي همچنين افزودند: وزير خارجه بحرين در اين ضيافت شام دقايقي به سخنراني پرداخت و ضمن دفاع از رژيم اسرائيل، گفت: «همه كشورها بايد بپذيرند كه اسرائيل داراي وجودي تاريخي در خاورميانه است و تا ابد هم در اينجا باقي خواهد ماند. وقتي همه اعراب اين مسأله را درك كنند،‌ آن وقت به راحتي خواهيم توانست به يك صلح كامل در خاورميانه دست يابيم.»

گفتني است بلافاصله پس از بازگشت شاهزاده «خالد بن حمد الخليفه» از آمريكا به كشورش، فشارها عليه شيعيان اين كشور چندين برابر شد به طوري كه در نهايت به بازداشت 23 فعال شيعي منجر شد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-310.html )