عنوان خبر:عيد نوروز ظرفيتي براي تقويت همبستگي ملي است
شنبه 6 فروردين 1390 - 23:06:46


فرماندار گنبدكاووس گفت:
عيد نوروز ظرفيتي براي تقويت همبستگي ملي است.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاري فارس حيدرعلي احمدي پيش از ظهر امروز در نخستين جلسه شوراي اداري اين شهرستان كه در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد با تبريك آغاز سال نو با بيان اينكه عيد ظرفيت مهمي براي تقويت همبستگي ملي است، اظهار داشت: عيد نوروز ريشه در فرهنگ ملت ايران دارد و هر كدام از آيين‌هاي عيد سرشار از فضايل پسنديده انساني و ديني است.
وي اين فضايل را مويد به تأييدات ديني توصيف كرد كه بايد قدر آن را دانست و گفت: ملتي كه ريشه دارد از فرهيختگي خاصي در آداب و رسوم برخوردار است بنابر اين تمدن‌هاي ريشه‌دار ظرفيت‌هاي بالايي براي ارائه ارزش‌ها به ملت‌ها دارند كه عيد نوروز از جمله آن اعياد است.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس با اشاره به پيام مقام معظم رهبري عنوان كرد: با مقام مرجعيت عهد مي‌بنديم كه با آغاز سال جديد مصصم و استوار در مسير منويات مقام معظم رهبري گام برمي‌داريم.
احمدي همچنين اضافه كرد: تلاش خواهيم كرد شهرستان را در همه زمينه‌ها به بالندگي برسانيم و در راستاي تقويت برادري و اخوت ديني با يكديگر همكاري داشته باشيم و با قصد و نيت پاك ضمن تأمين منويات رهبري كشوري آبادتر بسازيم، زيرا هر كدام از ما قطعه‌اي از پازل جمهوري اسلامي ايران هستيم.
وي فعال‌تر كردن ستاد تسهيلات نوروزي، ارائه برنامه سال 1390 توسط ادارات و برگزاري جشن جهاني نوروز را از رئوس برنامه‌هاي شهرستان در آغاز سال دانست.
احمدي همچنين با تشكر از اقدامات ستاد تسهيلات سفر از رضايت مسافرين خبر داد و اذعان داشت: طبق نظرسنجي‌ها گردشگران نوروزي از عملكرد ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان گنبدكاووس اعلام رضايت كرده‌اند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3103.html )