عنوان خبر:داشتن سابقه انقلابي به اين معنا نيست كه هميشه انقلابي مي‌مانيم
دوشنبه 29 شهريور 1389 - 22:16:57


مهندس جواد قناعت استاندار گلستان صبح امروز در جمع مديران استان اظهار داشت: بايد توضيح داد كه منظور از وحدت، وحدت با چه كسي منظور نظر است و آن كسي كه در روز عيد فطر در تهران در پاسخ به اين سؤال كه سفارش شما براي مردم چيست، پاسخ مي‌دهد وحدت، بايد توضيح دهد كه وحدت با چه كسي مدنظر اوست. وحدت با شيطان بزرگ، وحدت با اسرائيل يا با وحدت با جريان فتنه.



وي سخنان مقام رهبري را شاخص، ميزان و معيار مناسب براي جهتگيري در اين زمينه عنوان كرد و افزود: مقام معظم رهبري وحدت حول مباني نظام، دستاوردهاي نظام، فرمايشات امام راحل و وحدت بر مردمداري و ساده‌زيستي را وحدت واقعي مي‌داند و اينها در يك كلام يعني وحدت حول محور ولايت.
به گفته استاندار گلستان هر وحدتي حول غير از اين عوامل شكل بگيرد از نظر مردم ايران مردود است.
مهندس قناعت با بيان اينكه باور و قبول سخنان رهبري عقلا و شرعا واجب است، خاطرنشان كرد: آيا در طول سال‌ها خطا يا انحرافي در ايشان يا در فرزندان ايشان ديده شده است، كدام يك از فرزندان ايشان در جايي سرمايه‌اي به هم زده و جرياني درست كرده است، اين بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه از نظر عقلي تبعيت از ايشان واجب است.
وي اضافه كرد: دين هم به ما دستور مي‌دهد كه براي حفظ آرمان‌ها و دستاوردهاي خود پشتيبان ولايت فقيه و اين جايگاه باشيم، بنابراين از اين منظر نيز تبعيت از ايشان بر ما واجب است.
استاندار گلستان اظهار داشت: چند روز گذشته كسي در تهران گفته بود كه صدور اين ميزان قطعنامه عليه ايران نشان از وضع بحراني كشور در داخل و خارج دارد و همه دشمنان در برابر كشور صف‌آرايي كرده‌اند و مدعي شده بود كه هيچگاه وضعيت كشور به اين صورت نبوده است.
مهندس قناعت با اشاره به سخنان مقام رهبري يادآور شد: اما آقا مي‌فرمايد هيچگاه جمهوري اسلامي ايران تا اين اندازه در اوج اقتدار و عزت بين‌المللي قرار نداشته و صدور قطعنامه ضد ايراني، موضع‌گيري ضد نظام اسلامي، فتنه سال 1388 كه دست دشمنان كاملا در آن پيدا بود و اهانت ننگين به قرآن كريم اقداماتي است كه استكبار از روي ضعف و استيصال به آن دست زده است.
وي خاطرنشان كرد: طبق فرمايش مقام معظم رهبري اگر ابرقدرت‌هاي دنيا كه از نظر علمي در رديف كشورهاي توسعه يافته و پيشرفته هستند و كل اتحاديه اروپا تمام توان و وقت خود را صرف مي‌كنند تا در برابر حركت توفنده و رو به جلوي جمهوري اسلامي را بايستند، آيا اين نشانه ضعف جمهوري اسلامي است يا نشان قدرت آن، برخي اين تفاوت‌ها را نمي‌فهمند.
مهندس قناعت گفت: اين افراد معدود بايد حسادت‌ها و كدورت‌ها را كنار بگذارند و به جاي دلسوزي براي فرزندان و مصالح حزبشان، براي نظام و حفظ آن تلاش كنند.
استاندار گلستان عدم غفلت از توطئه‌هاي دشمنان را از جمله تذكرات جدي مقام رهبري به نخبگان ذكر كرد و گفت: جنگ حق عليه باطل هميشه وجود داشته و دارد و مثلث استكباري امريكا، انگليس و اسرائيل همواره براي نابودي ايران اسلامي كه به تدريج به الگو و اسوه‌اي براي جهانيان تبديل مي‌شود طرحي نو در سر دارد.
ايشان تاكيد كردند: از اين طراحي‌‌ها نبايد غافل شد، داشتن سابقه انقلابي به اين معنا نيست كه هميشه انقلابي مي‌مانيم و اگر قبلا در خط امام و ولايت و شهدا بوديم به اين معنا نيست كه لزوما در حال حاضر هم در همان خط قرار داريم بلكه بايد با تداوم اين راه از حمايت‌ها و بركات اسلام بهره‌مند شويم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-318.html )