عنوان خبر:روایت رسانه های بیگانه از زندگی خصوصی رهبر ا
پنجشنبه 17 دي 1388 - 21:18:11


تخریب و بدبین کردن مردم نسبت به ارکان موثر انقلاب از جمله رهبر معظم انقلاب و نیروهای مخلص و مردمی مانند بسیج مستضعفان، همواره در طی سی سال گذشته در دستور کار جریانات استکباری و عناصر ضد انقلاب به عنوان پادوهای اجرایی آنها بوده است، چرا که امروز این جریانات به صراحت اذعان می دارند، سرنگونی انقلاب با وجود ولایت فقیه و نیروهای مردمی امکان پذیر نیست.
براین اساس بسیاری از عناصر فراری از کشور اخیراً به عنوان کارشناسان مطلع در رسانه های بیگانه از جزئیات بسیار محرمانه! مرتبط با انقلاب، سخن می گویند.



نکته جالب اینکه این کارشناسان رسانه ها مطالبی را عنوان می دارند که هیچ سنخیت و ارتباطی با فعالیت قبلی اشان در ایران ندارد. مثلا یک ورزشکار فراری از اسناد محرمانه انرژی هسته ای ایران پرده بر می دارد! یا یک هنرپیشه از مسائل و اسناد طبقه بندی شده وزارت اطلاعات می گوید!


در همین زمینه یک کارشناس حقوقی وزارت خارجه به خبرنگار جهان گفت: بسیاری از افرادی که از ایران خارج می شوند مجبورند برای اخذ پناهندگی دلایلی را به عنوان انگیزه خود مطرح کنند که کشور بیگانه آنها را بپذیرد. مهمترین این دلایل با توجه به مجازاتهای کیفری آن در کشور بدین شرح است: 1. اذعان به همجنس باز بودن (چون مجازات آن در اسلام اعدام است) 2. تغییر دین دادن از اسلام (شرط ارتداد) و 3. پناهنگی سیاسی ( که بیشتر برای چهره های مشهور است).

این کارشناس افزود بیشترین سوء استفاده این کشورها از گروه سوم است چرا که افراد را در قبال سرویسهایی که به عنوان خدمات دریافت می کنند مجبورند، تا نطق ها و بیانیه های سرویسهای جاسوسی بیگانه را به زبان خود مطرح کنند.

اما در همین زمینه کارگردان فراری کشور چند روز پیش با انتشار یک نامه مضحک از زندگی خصوصی و املاک و دارایی های رهبر انقلاب پرده برداشت!

وی در بخشهایی از این نامه اهانت آمیز که ناشی از عمق حماقت نامبرده می باشد سعی دارد ساده زیستی ایشان را زیر سوال ببرد که ناشی گری ها و بغض و کینه تنظیم کنندگان این نامه هر انسان عاقلی را از میزان حماقت تهیه کنندگانش مطلع می سازد.


مخملباف در نامه خود که از رسانه های بیگانه پخش شد، در ادعایی مضحک اعلام کرده است: مقام معظم رهبری دارای حداقل 100 اسب به ارزش 40 میلیون دلار، چندین کاخ و خانه چند هکتاری ، هواپیما و بالگرد اختصاصی و ... می باشند. وی همچنین در این افشاگری خود از کلکسیون های چندین میلیون دلاری رهبر انقلاب می گوید!

اما مرور چند روایت از مرحوم حاج سید احمد خمینی و آیت الله جوادی آملی درباره سطح زندگی رهبر انقلاب در حالی که ایشان مانع از انتشار وضعیت ساده زندگی شان می شوندخالی از لطف نیست.

غذای بیت المال
یك روز مهمان مقام معظم رهبری بودم . سفره را كه گستردند ، فرزند ایشان نیز نشسته بـود . آیت الله خامنه ای به وی نگاهی كردند و فرمودند : « پاشو برو ! » من خدمت ایشان عرض كردم : اجازه بفرمایید آقازاده هم باشند ؛ من از او خواستم كه با هم باشیم . آقا فرمودند : « ایـن غـذا مـال بیـت المال است ، شما هم مهمان بیت المال هستید . برای بچه ها جایز نیست كه بر سر این سفره بنشینند . آنها به منزل بروند و از غذای خانه بخورند » من در آن لحظه فهمیدم كه خداوند چرا این همه عزت به حضرت آقا داده است . 

راوی: آیت‌الله جوادی آملی
منبع: http://www.tebyan.net/social/house_family/partners/aftermarriage/2009/6/4/93368.html



شهادت يادگار امام از زندگي ساده رهبري‌
وظيفه خود مي‌دانم اين مهم را به مردم مسلمان و انقلابي ايران بگويم كه من از وضع منزل حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مطلع هستم. در خانه مقام معظم رهبري هرگز بيش از يك نوع غذا بر سر سفره نيست. خانواده ايشان روي موكت زندگي مي‌كنند. روزي به منزل ايشان رفتم، يك فرش مندرس و پوسيده زير پاهايم پهن بود كه من از زبري و خشني آن فرش- كه ظاهراً جهيزيه همسر ايشان بود- اذيت مي‌شدم از آنجا برخاستم و به موكت پناه بردم. 

مرحوم حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد خميني
منبع: http://www.jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum=100944852935 


ساده همچون آینه
زندگی مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای، بسیار ساده و در پایین ترین سطح و با كم ترین امكانات می باشد.
معظم لَه مانند معمولی ترین افراد جامعه زندگی می‌كنند. ما زمانی خدمت ایشان رفتیم و از آقا درخواست نمودیم تا اجازه بفرمایند از داخل منزلشان و وضیعت زندگیشان فیلم‌برداری كنیم، تامردم وضیعت زندگی رهبر خود را ببینند و بفهمند كه ایشان چگونه زندگی می كنند. آقا فرمودند: «اگر شمابخواهید زندگی مرا نشان بدهید می ترسم خیلی‌ها باور نكنند.» 

راوی: سید علی اکبر حسینی 
http://www.tebyan.net/social/house_family/partners/aftermarriage

منبع : پايگاه فرهنگي نداي آشنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-32.html )