عنوان خبر:آب غرب مازندران به گلستان منتقل می شود
دوشنبه 15 فروردين 1390 - 18:59:48


استاندار گلستان گفت:
از نیمه دوم سال جاری شاهد آغاز عملیات اجرایی شبکه انتقال آب غرب مازندران به این استان خواهیم بود.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان، مهندس جواد قناعت در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: فاز اول مطالعاتی این طرح از چالوس تا آمل انجام شده و قریب به 20 کیلومتر نیز از طرح اجرایی شده است.
وی اظهار داشت: درصددیم تا عملیات اجرایی را از گلستان نیز آغاز کنیم تا سرعت و ییشرفت طرح بیشتر شود.

استاندار گلستان در ادامه به نامگذاری سال 90 به سال جهاد اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: شعارهایی که هر سال انتخاب می شود در حقیقت مطالبات رهبر از ما است.

وی گفت: این شعارها تشریفاتی نیست و انگشت اشاره ای است که راه را به ما نشان می دهد و اگر این شعارها را کنار هم قرار دهیم نقشه راه را به مسئولان نظام می نمایاند.

وی افزود: نامگذاری سال 90 حکیمانه و هوشمندانه بود که باعث تحول و تحرک در حوزه اقتصادی کشور می شود چراکه لفظ جهاد دارای معنای خاصی است.

قناعت در ادامه به کارهای بزرگی که در سال 89 انجام شد اشاره کرد و گفت: کاهش 20درصدی اتکای بودجه 90 به درآمدهای نفتی، پشت سر گذاشتن سنگین ترین تحریمهای دشمن در سال 89، هدفمند سازی یارانه ها، مسکن مهر و ... از جمله اقدامات است.

استاندار گلستان افزود: اجرایی شدن دو پروژه بزرگ سیمان گالیکش و نیروگاه برق علی آباد در استان و بهره برداری از آنها تا چند ماه دیگر، ارتقای رتبه اعتباری استان در بودجه سال90 از مهمترین و بزرگترین کارهای انجام شده در سال 89 در کشور بوده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3243.html )