عنوان خبر:سخنراني توحيدي و انقلابي فرزند ملت / هيئت امريكايي پس از افشاگري احمدي‌نژاد در مورد 11 سپتامبر نشست را ترك كرد
جمعه 2 مهر 1389 - 10:56:59


رييس‌جمهور كشورمان عصر پنج‌شنبه به وقت محلي در شصت و پنجمين اجلاس مجمع عمومي سران سازمان ملل متحد پيشنهاد كرد سال 2011 به عنوان سال خلع سلاح اتمي "انرژي هسته‌اي براي همه و سلاح هسته‌اي براي هيچ كس" نام‌گذاري شود. وي هم‌چنين از مجمع عمومي سازمان ملل خواست در مدت يك‌سال نسبت به اصلاح و نهايي كردن ساختار سازمان ملل اقدام كند.



در اوايل سخنراني رئيس‌جمهور كشورمان، پس از آنكه وي به بيان احتمالات در مورد حادثه 11 سپتامبر پرداخت، هيئت امريكايي نشست را ترك كرد.

متن كامل سخنراني دكتر محمود احمدي‌نژاد در مجمع عمومي سازمان ملل به شرح زير است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

الحمدلله رب العالمين و الصلوة و السلام علي سيدنا و نبينا محمد و آله الطاهرين و صحبه المنتجبين و علي جميع الانبياء والمرسلين

سلام و صلوات خداوند بر پيامبران الهي به ويژه پيامبر بزرگ اسلام و اهل بيت مطهر و ياران برگزيده‌اش و بر تمام پيامبران الهي

اللهم عجل لوليك الفرج و العافية و النصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يديه

اي خداي بزرگ در ظهور وليت كه همراه با سلامتي و پيروزي باشد تعجيل كن و ما را از بهترين ياران و حاميان او و فداكاران در راهش قرار بده

جناب آقاي رييس، همكاران محترم

خداوند بزرگ را سپاسگزارم كه بار ديگر فرصت حضور در اين مجمع جهاني را عنايت فرمود. ابتدا ياد جانباختگان سيل مهيب پاكستان را گرامي داشته و با بازماندگان و دولت و ملت پاكستان ابراز همدردي مي‌كنم . از همگان دعوت مي‌كنم كه بعنوان يك وظيفه انساني به ياري همنوعان خود بشتابند.

در سالهاي گذشته پيرامون برخي از اميدها و نگراني‌ها، از بحران‌هاي خانواده، امنيت، كرامت انساني، اقتصاد و آب و هوا و از اميد به عدالت و صلح پايدار با شما سخن گفتم.

اينك كه نظام سرمايه‌داري و مديريت موجود جهاني پس از حدود يكصد سال حاكميت، به پايان راه رسيده و از ارائه پاسخ مناسب به نيازهاي جامعه درمانده شده است، تلاش مي‌كنم با نگاهي به دو عامل اصلي اين ناكامي، برخي از مشخصات نظم مناسب آينده را ترسيم كنم.

الف : عامل نگرش‌ها و اعتقادات

مي‌دانيد كه پيامبران الهي مأموريت داشته‌اند تا همگان را به يگانه‌پرستي و عشق و عدالت فرا بخوانند و راه رسيدن به سعادت را در برابر بشريت قرار دهند. انسان‌ها را به تفكر و علم دعوت كنند تا حقيقت را بهتر بشناسند و از شرك و خودخواهي برحذر باشند. حقيقت دعوت پيامبران واحد است. هر پيامبري، پيامبر قبل از خود را تصديق و به پيامبر بعدي بشارت داده و دين را متناسب با ظرفيت بشر كامل‌تر از گذشته ارائه كرده است. اين سير تا پيامبر خاتم كه تمام و كمال دين را عرضه كرد ادامه داشته است.

به موازات اين سير، خودخواهان و دنياپرستان در برابر اين دعوت روشن ايستادگي و براي مقابله با پيام آنان قيام كردند.

ـ نمروديان در برابرحضرت ابراهيم، فرعونيان در برابر حضرت موسي و دنياپرستان در برابر حضرت عيسي و حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) قرار گرفتند. در سده‌هاي اخير نيز به بهانه ظلمي كه طي قرون وسطي از ناحيه مدعيان دينداري در غرب رفت، ارزش‌ها و اخلاق انساني به عامل توقف و عقب ماندگي تفسير و در برابر علم و عقل قرار داده شد.

ـ قطع ارتباط انسان با آسمان در واقع رابطه او را با حقيقت خودش منفصل كرد.

ـ انسان كه استعداد درك حقايق عالم و حق‌جويي، ميل به عدالت و كمال، پاكي و زيبايي و جانشيني خدا در زمين را دارد به موجودي محدود به عالم ماده و ماموريت او به حداكثر رساندن لذت فردي تعريف گرديد. اصالتِ غرايزِ انساني به جاي اصالتِ حقيقتِ انسان نشست.

ـ انسان‌ها و ملته‌ا رقيب هم شمرده شدند و سعادت يك فرد يا ملت در مزاحمت و در حذف و سركوب ديگران تعريف شد. به جاي تعامل سازنده و تكامل بخش، تنازع مخرب براي بقاء مبناي تنظيم روابط قرار گرفت.

ـ پرستشِ سرمايه و سلطه جايگزين يگانه پرستي كه رمز وحدت و عشق است گرديد.

ـ اين مقابله گسترده خودخواهان با ارزش‌هاي الهي راه را بر برده‌داري و استعمار باز كرد.

بخش وسيعي از جهان، تحت سلطه چند دولت غربي قرار گرفت. ده‌ها ميليون انسان به بردگي كشيده شدند و ده‌ها ميليون خانواده متلاشي گرديدند. تمام منابع، حقوق و فرهنگ ملت‌هاي استعمارزده به غارت رفت. سرزمين‌ها اشغال و مردم بومي قتل عام و تحقير شدند.

اما با قيام ملت‌ها، استعمارگري منزوي و استقلال ملت‌ها به رسميت شناخته شد. اميد به احترام، رفاه و امنيت در ملتها زنده شد . در اوائل قرن گذشته شعارهاي زيباي آزادي، حقوق بشر و دموكراسي، اميدهاي فراواني ايجاد كرد تا مرهمي بر زخمهاي عميق مانده از گذشته باشد. اما امروز نه تنها آرزوها محقق نشده بلكه خاطراتي بعضاً تلخ‌تر از گذشته در تاريخ ثبت شده است.

ـ در دو جنگ جهاني، اشغال فلسطين، جنگهاي كره و ويتنام، جنگ عراق عليه ايران، اشغال افغانستان و عراق و جنگ‌هاي آفريقا صدها ميليون نفر كشته و زخمي و آواره شدند.

ـ تروريسم، توليد موادمخدر، فقر و فاصله طبقاني گسترش يافت. حكومت‌هاي كودتايي و ديكتاتوري تحت حمايت غرب در آمريكاي جنوبي جنايت‌هاي كم نظير مرتكب شدند.

ـ به جاي خلع سلاح، توليد و انباشت سلاح‌هاي اتمي و ميكروبي و شيميايي توسعه پيدا كرد و جهان در معرض تهديد بيش‌تري قرار گرفت.

و بدين ترتيب ظاهراً همان اهداف استعمارگران و برده‌داران اما اين‌بار با شعارهاي جديد دنبال شده است.

ب: عامل مديريت جهاني و ساختار حاكم

ـ جامعه و سپس سازمان ملل با شعار برپايي صلح و امنيت و تامين حقوق انساني و در حقيقت براي مديريت جهاني تشكيل گرديد.

ـ با كالبد شكافي سه رويداد ، نحوه مديريت حاكم بر جهان قابل ارزيابي است.

اول: 11 سپتامبر كه حدود ده سال همه جهان را تحت تاثير قرار داده است.

ـ ناگهان با پخش تصاوير مختلف خبر حمله به برج‌هاي دو قلو در جهان منتشر شد.

ـ تقريباً تمام دولت‌ها و شخصيت‌هاي مطرح اين حادثه را به شدت محكوم كردند.

ـ موتور تبليغات به راه افتاد و جهان در معرض خطري بزرگ به نام تروريسم و تنها راه نجات، لشگركشي به افغانستان اعلام شد.

ـ بالاخره افغانستان و به فاصله كوتاهي عراق تحت اشغال قرار گرفتند.

لطفا دقت كنيد؛

ـ ادعا شد كه در 11 سپتامبر حدود سه هزار نفر كشته شده‌اند كه همه از آن متاسفيم اما در افغانستان و عراق تا كنون صدها هزار نفر كشته و ميليون‌ها نفر مجروح و آواره شده‌اند و درگيري به طور روزافزون توسعه پيدا كرده است.

در معرفي عوامل اصلي اين حادثه سه نظر اعلام شد:

1 ـ يك گروه تروريستي بسيار قدرتمند و پيچيده كه از همه لايه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي آمريكا عبور كرده است. اين نظر بيش‌تر از ناحيه دولت مردان آمريكا تبليغ شد.

2 ـ توسط بخش‌هايي از دولت آمريكا و براي ايجاد تغيير در روند نزول اقتصاد آمريكا و سيطره او بر خاورميانه و هم‌چنين نجات رژيم صهيونيستي انجام شده است. اكثريت مردم آمريكا و ملت‌ها و سياستمداران بر اين باورند.

3 ـ توسط يك گروه تروريستي انجام شده است ليكن دولت وقت آمريكا از آن پشتيباني و بهره‌برداري كرده است. ظاهراً اين نظريه طرفداران كم‌تري دارد.

ـ مهم‌ترين اسناد اتهام چند گذرنامه‌ كه از ميان حجم عظيم خرابه‌ها پيدا شده بود و يك نوار ويديويي از يك شخص بود كه محل سكونت او نامعلوم است ولي اعلام شد كه قبلا در تجارت نفت با برخي مقامات آمريكايي مشاركت داشته است. اين‌گونه وانمود شد كه به دليل شدت آتش‌سوزي و انفجار از عاملين انتحاري اثري به دست نيامد.

چند سوال اساسي بدون پاسخ مانده است.

1 ـ آيا عقل حكم نمي‌كرد كه ابتدا تحقيق دقيقي توسط گروه‌هاي مستقل انجام و پس از شناساييِ كاملِ عوامل، برنامه‌اي منطقي براي برخورد با آن‌ها طراحي مي‌گرديد.

2 ـ به فرض پذيرش نظر دولت آمريكا، آيا روش برخورد با يك گروه چريكي، لشگركشي گسترده، جنگ منظم و كشتار صدها هزار نفر است.

3 ـ آيا امكان نداشت مثل برخورد ايران با گروه تروريستي ريگي كه چهارصد نفر از مردم بيگناه ايران را كشته و زخمي كرده بود اقدام مي‌شد. در عمليات ايران به هيچ بيگناهي خسارتي وارد نشد.

ـ پيشنهاد مي‌شود كه سازمان ملل درباره 11 سپتامبر يك گروه حقيقت ياب مستقل تعيين كند تا بعدها عده‌اي اظهار نظر درباره آن را ممنوع نكنند.

در اين‌جا مايلم اعلام كنم که جمهوري اسلامي ايران در سال آينده، ميزبان کنفرانسي خواهد بود که با هدف شناخت تروريسم و راهکارهاي مقابله با آن برگزار خواهد شد. از مقامات کشورهاي مختلف، انديشمندان، صاحبنظران، محققان و موسسات مطالعاتي براي شرکت در اين کنفرانس دعوت مي‌کنم.

دوم: اشغال سرزمين فلسطين است.

ـ ملت مظلوم فلسطين شصت سال تحت سلطه يك رژيم اشغالگر از آزادي، امنيت و حق حاکميت محروم است ولي اشغالگران به رسميت شناخته مي‌شوند. روزانه خانه‌ها بر سرزنان و كودكان خراب مي‌شود و مردم در وطن خود از آب و غذا و دارو نيز محرومند. صهيونيست‌ها تاكنون 5 جنگ گسترده بر همسايگان و ملت فلسطين تحميل كرده‌اند.

ـ صهيونيست‌ها در جنگ عليه لبنان و غزه زشت‌ترين اقدمات را عليه مردم بي‌دفاع انجام داده‌اند.

ـ رژيم صهيونيستي بر خلاف همه قواعد بين‌المللي به كشتي كمك‌هاي انساني هجوم مي‌كند و غير نظاميان را مي‌كشد.

ـ اين رژيم به طور مطلق مورد حمايت برخي كشورهاي غربي است و دائماً كشورهاي منطقه را تهديد و با اعلام قبلي شخصيت‌هاي فلسطيني و غيره را ترور مي‌كند ولي مدافعان فلسطيني و مخالفين اين رژيم با عناويني چون تروريست و ضد يهود تحت فشار قرار مي‌گيرند. تمام ارزش‌ها حتي آزادي بيان در اروپا و آمريكا به پاي صهيونيسم قرباني مي‌شود.

ـ به دليل بي‌توجه به حقوق مردم فلسطين همه راه حل‌ها به شكست مي‌انجامد.

ـ اگر از ابتدا به جاي رسميت دادن به اشغالگري، حق حاکميت ملت فلسطين به رسميت شناخته مي‌شد آيا امروز شاهد اين همه جنايت بوديم.

ـ پيشنهاد روشن ما بازگشت آوارگان فلسطيني به سرزمين خويش و مراجعه به آراء عمومي همه مردم فلسطين براي اعمال حاکميت و تعيين نوع حکومت خود است.

سوم : انرژي هسته‌يي است.

ـ انرژي هسته‌يي، پاك و ارزان و نعمتي خدادادي و از بهترين جايگزين‌ها براي كاهش آلودگي‌هاي ناشي از سوخت فسيلي است.

ـ معاهده N.P.T به تمام اعضاء اجازه داده است كه بدون محدوديت از آن بهره ببرند و آژانس موظف به حمايت و پشتيباني فني و حقوقي از آن‌ها شده است.

ـ بمب اتم بدترين سلاح ضد بشري است كه بايد به طور کامل محو گردد. معاهده N.P.T توسعه و انباشت آن را ممنوع و خلع سلاح را ضروري شمرده شده است .

ـ اما ملاحظه كنيد دارندگان بمب اتم و برخي اعضاء دائم شوراي امنيت چه كرده‌اند:

ـ انرژي هسته‌يي را معادل بمب معرفي و با ايجاد انحصار و فشار بر آژانس آنرا از دسترس اكثريت ملت‌ها دور كرده‌اند و همزمان بمب‌هاي اتمي خود را حفظ كرده و ارتقاء و گسترش داده‌اند.

اين اقدامات باعث شده است كه؛

ـ نه تنها خلع سلاح اتفاق نيفتاده است بلكه توليد بمب اتم در برخي مناطق از جمله توسط رژيم اشغالگر و تهديدگر صهيونيستي اشاعه يافته است.

ـ همين جا پيشنهاد مي‌شود كه سال 2011 سال خلع سلاح اتمي و " انرژي هسته‌يي براي همه و سلاح هسته‌يي براي هيچ كس" اعلام شود.

ـ در تمام اين موارد سازمان ملل نمي‌تواند اقدام موثري انجام دهد و متاسفانه در دهه‌اي هم كه به نام صلح نامگذاري شد جنگ و تجاوز و اشغالگري، صدها هزار نفر كشته و مجروح برجاي گذاشت و بر كينه‌ها و دشمني‌ها افزوده شد.

خانم‌ها و آقايان

اخيراً نيز شاهد اقدام زشت و ضد انساني قرآن سوزي بوديم.


ـ قرآن كتاب آسماني و معجزه جاويد پيامبر اسلام است و به يگانه پرستي، عدالت، عشق به مردم، آباداني زمين، تفكر و تعقل و دفاع از مظلومان و مبارزه با ستمگران دعوت مي‌كند و از پيامبران الهي نظير نوح، ابراهيم، اسحق، يوسف، موسي و عيسي (عليهم‌السلام) به نيكي نام مي‌برد و آنان را تصديق مي‌كند. قرآن را سوزاندند كه همه اين حقايق و معارف را بسوزانند. اما حقيقت سوختني نيست، قرآن جاودانه است چون خدا و حقيقت جاودانه‌اند. اين اقدام و هر اقدامي كه موجب تعميق شكاف‌ها و فاصله‌ها بين ملت‌ها شود شيطاني است. بايد با هوشمندي از غلتيدن در دام شيطان احتراز كرد. من به نمايندگي از ملت ايران به همه كتب آسماني و پيروان آنان احترام مي‌گذارم. اين قرآن است و اين کتاب مقدس هر دو براي ما محترمند.

دوستان محترم

سال‌هاست كه ناكارآمدي انديشه سرمايه داري و مديريت بين المللي و ساختارهاي موجود آشكار شده و اكثريت دولت‌ها و ملت‌ها خواستار تغيير اساسي و اجراي عدالت در مناسبات جهاني‌اند.

ـ علت ناتواني سازمان ملل ساختار ناعادلانه آن است. با امتياز وتو قدرت اصلي در شوراي امنيت متمركز شده و ركن اصلي يعني مجمع عمومي به حاشيه رفته است.

ـ در چند دهه گذشته همواره حداقل يكي از اعضاي دائمي در يك طرف مناقشات بوده‌ است.

ـ وقتي قاضي و دادستان، خود يك طرف دعوا هستند. چگونه مي‌توان انتظار كارآمدي داشت چرا كه امتياز وتو براي تجاوز و اشغالگري مصونيت مي‌آورد.

ـ آيا در بحث هسته‌يي، اگر ايران داراي امتياز وتو بود مواضع شوراي امنيت و مديركل آژانس همين‌گونه بود.

دوستان عزيز

ـ سازمان ملل مهم‌ترين مركز هماهنگي مديريت مشترك جهاني است. ساختار آن بايد به گونه‌اي اصلاح شود كه همه دولت‌ها و ملت‌هاي مستقل در مديريت جهاني مشاركت سازنده و فعال داشته باشند.

ـ امتياز وتو بايد لغو شود و مجمع عمومي بالاترين ركن و دبيركل، مستقل‌ترين فرد و تمام مواضع و اقدامات او با تاييد مجمع عمومي و در جهت عدالت و رفع تبعيض باشد.

ـ دبيركل نبايد براي ابراز حقيقت و اعمال عدالت تحت فشار قدرت‌ها و يا كشور محل استقرار سازمان باشد.

ـ پيشنهاد مي‌شود در يك‌سال و در يك نشست فوق‌العاده، مجمع نسبت به اصلاح و نهايي كردن ساختار سازمان اقدام كند.

ـ جمهوري‌اسلامي‌ايران پيشنهادات روشني دارد و آماده مشاركت سازنده و فعال است.

خانم‌ها و آقايان

ـ من به صراحت اعلام مي‌كنم كه اشغال كشورها به بهانه تحميل آزادي و دموكراسي يك جنايت نابخشودني است.

ـ جهان به جاي منطق قدرت، انحصار‌طلبي، يكجانبه‌گرايي، جنگ و تهديد به منطق مهرورزي، عدالت و مشاركت همگاني نيازمند است.

ـ نيازمند مديريت افرادي پاك چون انبياء الهي است.

ـ دو حوزه وسيع جغرافيايي يعني آفريقا و آمريکاي لاتين يک دهه از تحولات تاريخ ساز را پشت سر گذاشته‌اند. رويکردهاي جديد در اين دو قاره که بر هم‌گرايي و وحدت هرچه بيش‌تر و بومي‌سازي الگوهاي رشد و توسعه کشورهاي‌شان استوار است منافع چشمگيري را براي مردمان اين دو منطقه به ارمغان آورده است. هوشمندي و تدبير رهبران اين دو قاره قادر به حل بحران‌ها و معضلات منطقه‌يي بدون دخالت‌هاي سلطه‌جويانه فرامنطقه‌يي است.

جمهوري اسلامي ايران روابط همه جانبه خود را در سال‌هاي اخير با آمريکاي لاتين و آفريقا گسترش داده است.

و اما درباره ايران سرافراز؛

ـ بيانيه تهران گامي بزرگ و سازنده در جهت ايجاد اعتماد است كه با اقدام شايسته و انساني دولت‌هاي برزيل و تركيه و همراهي صميمانه ايران تنظيم شده و گرچه با بداخلاقي و قطعنامه غيرقانوني مواجه شد، ليكن هم‌چنان معتبر است.

ـ ما بيش از تعهدات خود قوانين آژانس اتمي را رعايت كرده‌ايم ولي هرگز تحميلات غيرقانوني را نپذيرفته و نخواهيم پذيرفت.

ـ گفته‌اند كه با فشار مي‌خواهند ايران را وادار به گفت‌وگو كنند. اولاً ايران هميشه آماده گفت‌وگو بر پايه احترام و عدالت بوده است. ثانياً روش‌هاي مبتني بر بي‌احترامي به ملت‌ها، مدت‌هاست كه كارآمدي خود را از دست داده است. آنان كه در برابر منطق روشن ملت ايران از تهديد و تحريم استفاده كردند در واقع باقيمانده حيثيت شوراي امنيت و اعتماد ملت‌ها به اين نهاد مهم را قرباني و ناعادلانه بودن آن شورا را يک‌بار ديگر اثبات كردند.

ـ اينان وقتي با ملت بزرگ ايران كه در تاريخ با نام دانشمندان، شاعران، عارفان، هنرمندان و فرهنگ و تمدنش و به نام پاكي، خداپرستي و عدالت‌خواهي شناخته شده است اين‌گونه رفتار مي‌كنند چگونه انتظار دارند كه ملت‌ها به آنان اعتماد كنند.

ـ همه مي‌دانند كه نظام سرمايه‌داري و روش‌هاي سلطه‌جويانه در مديريت جهان شكست خورده و نه تنها دوره برده‌داري و استعمار بلكه دوره تسلط بر جهان نيز گذشته و راه بر بازسازي امپراطوري‌ها بسته شده است.

ـ اعلام كرده‌ايم كه حاضريم در يك مناظره آزاد جدي با دولتمردان آمريكا در همين صحن و به طور شفاف ديدگاه خود درباره مسائل مهم جهان را به شما عرضه كنيم.

ـ همين‌جا پيشنهاد مي‌شود براي تحقق گفت‌وگوي سازنده همه ساله كرسي مناظرات آزاد در صحن مجمع برپا شود.

و اما سخن آخر؛

دوستان و همكاران

ـ ملت ايران و قاطبه ملت‌ها و دولت‌هاي جهان با مديريت تبعيض‌آلود فعلي حاكم بر جهان مخالفند. اين مديريت بدليل غيرانساني بودن در پايان راه و بن‌بست كامل و نيازمند اصلاحات اساسي است.

ـ اصلاح وضع جهان و استقرار آرامش و سعادت مستلزم مشاركت همگاني، انديشه پاك و مديريت الهي و انساني است.

همه ما بر اين باوريم كه:

ـ عدالت عامل اصلي صلح، امنيت پايدار و گسترش محبت بين انسان‌ها و ملت‌هاست و نوع انسان‌ها تحقق آرمان‌ها، حقوق و عزت خود را در سايه عدالت جست‌وجو مي‌كنند و از ظلم، بداخلاقي و تحقير گريزانند.

ـ حقيقت انساني در عشق ورزيدن به انسان‌ها و خوبي‌ها متجلي مي‌گردد و محبت بهترين مبناي تنظيم رابطه بين انسان‌ها و ملت‌ها است.

وحشي بافقي شاعر نامدار ايراني مي‌فرمايد:

اگر صد آب حَيوان (آب حيات) خورده باشي چو عشقي در تو نبود مرده باشي

ـ انسان‌ها در مسير ساختن جهاني سرشار از پاكي و امنيت و رفاه، رقيب و منازع نيستند بلكه ياور يكديگرند.

ـ كساني كه شادي خود را در غم، رفاه خود را در فقر وامنيت خود را در ناامني ديگران جست‌وجو مي‌كنند و خود را برتر از ديگران مي‌دانند از دايره انسانيت خارج‌ و در مسير شيطاني‌اند.

ـ اقتصاد و اموال دنيا ابزار خدمت به ديگران، دوستي و تقويت روابط انساني و كمال معنوي و نه وسيله سلطه و فخر فروشي است.

ـ زن و مرد مكمل يكديگرند و خانواده و رابطه پاك، عاشقانه و پايدار دو همسر در كانون آن، تضمين تداوم و تربيت نسل‌ها، لذت حقيقي، ترويج عشق و اصلاح جامعه است.

ـ زن مظهر جمال خداوند و كانون عاطفه و مسول ترويج مهرورزي و حفظ پاكي و لطافت جامعه است.

ـ خشن‌ شدن روح و رفتار زنان و محروم شدن آنان از حق اساسيِ مهرورزيِ مادرانه و همسرانه موجب خشونت جامعه و آسيب‌هاي جبران ناپذير خواهد شد.

ـ آزادي حقي الهي است كه بايد در خدمت صلح و كمال انساني به كارگيري شود.

ـ انديشه صالح و اراده صالحان رمز عبور به حيات طيبه و زندگي سرشار از اميد، نشاط و زيبايي است.

ـ اين وعده خداوند است كه زمين به پاكان و صالحان به ارث خواهد رسيد و انسان‌هاي رها شده از اسارت خودخواهي‌ها، مديريت جهان را بر عهده مي‌گيرند و آن‌گاه اثري از غم، تبعيض، فقر، ناامني و تجاوز نمي‌ماند و روزگار شادي حقيقي بشر و شكوفايي حقيقت خداگونگي انسان فرا مي‌رسد.

ـ همه عدالت‌خواهان و آزادگان منتظر بوده‌اند و به اين دوران شكوهمند وعده داده‌اند.

ـ انسان كامل، عبد مخلص خدا و عاشق صادق انسان كه پدر گرامي‌اش از تبار پيامبر عزيز اسلام و مادر گرامي‌اش از تبار امت مسيح است به همراه عيسي بن مريم و ديگر صالحان در انتظار هستند تا در تحقق آن دوران درخشان بيايند و همه بشريت را ياري كنند.

ـ شايسته است دست در دست يكديگر و با تلاش براي عدالت به استقبال آنان برويم.

ســلام بر عشـق و پرستـش، ســلام بر عــدالــت و آزادي، ســلام بر حقيقت انســــان، انسـان كــامل، يــارحقيقي و صادق انســـان و سلام بر شمــا و همه صالحـان و پــاكـان.»




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-326.html )