عنوان خبر:زيرساخت هاي توسعه گردشگري در گلستان ضعيف است
سه شنبه 16 فروردين 1390 - 23:24:58


نماينده بندرتركمن، كردكوي و بندرگز در مجلس شوراي اسلامي گفت:‌
زيرساخت هاي توسعه صنعت گردشگري در استان گلستان ضعيف است.




به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از ايرنا، 'محمدجواد نظري مهر' روز سه شنبه در جمع مديران استان گلستان افزود: بايد اين صنعت را به سمت و سويي ببريم كه در شان و منزلت استان باشد و در واقع گلستان را به جايگاه اصلي خود در كشور برساند.
به گفته وي، در استان گلستان منابع خدادادي فراوان و رايگان در كنار نيروهاي مستعد و توانمند وجود دارد كه بايد نهايت استفاده را از آنها ببريم.
وي تصريح كرد: بايد در امور و كارهاي خود برنامه ريزي بيشتر و بهتر نسبت به گذشته داشته باشيم تا استان از اين حالت خارج شده و جهش خوبي داشته باشد.
وي ادامه داد: استان گلستان بعد از استان قم، كم آبترين استان كشور است و اميد داريم با آغاز عمليات اجرائي ساخت سد نرماب و افتتاح آن، اين مشكل برطرف شود.
نماينده مردم گنبدكاووس در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه گفت:‌ زيرساخت هاي گلستان با توجه به پتانسيل هاي استان مانند تالاب هاي بين المللي، دريا، جنگل، قوميت هاي مختلف و اماكن مذهبي و زيارتي مناسب نيست و بايد كار بيشتري انجام شود.
'عبداله رستگار' افزود: از معدل كشوري در جذب توريست بايد بالاتر برويم و در اين راه مي توان از همين پتانسيل ها استفاده كرد.
وي در پايان با اشاره به طرح زهكشي اراضي گلستان گفت: زهكشي اراضي استان بايد از جاهايي كه نياز بيشتري دارند، شروع شود.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3273.html )