عنوان خبر:رشد 21.5 درصد بودجه سال 1390 شهرداري گرگان
سه شنبه 16 فروردين 1390 - 23:37:51


شهردار گرگان گفت:
بودجه سال 1390 شهرداري گرگان نسبت به سال گذشته 21.5 درصد افزايش داشته است.




به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاري فارس، ابراهيم كريمي در در مراسمي كه با حضور معاونت امور عمراني استانداري در صحن شوراي اسلامي شهر گرگان برگزار شد، در گزارش مبسوطي از بودجه اظهار داشت: سال 1390 در تاريخ شهرداري گرگان نقطه عطف و در جهاتي نقطه اوج خواهد بود.
وي با بيان اينكه براي نخستين بار سرانه بودجه از مرز 2 ميليون ريال گذشته است، تصريح كرد: بودجه امسال به صورت مقدماتي برشي از چشم‌انداز 15 ساله شهر يعني چشم‌انداز گرگان 1404 است.
شهردار گرگان گفت: بودجه 65 ميليارد توماني شهرداري گرگان بدون احتساب سازمان‌هاي تابعه شامل اتوبوسراني، تاكسيراني، آتش نشاني و فرهنگي ورزشي بوده و با جمع بودجه آن سازمان‌ها كه به مديران عامل آنان ابلاغ شد رقم بودجه به حدود 745 ميليارد ريال مي‌رسد.
معاون امور عمراني استاندار گلستان نيز در اين مراسم گفت: مركز استان گلستان براي يك حركت بزرگ آماده است و همه مسئولان براي همكاري با شهرداري در اين زمينه تلاش دارند.
عبدالرضا دادبود اظهار داشت: گرگان به عنوان مركز استان بايد در جايگاه خود قرار بگيرد و لذا همگان بايد در همين راستا قدم بردارند.
فرماندار گرگان نيز در اين جلسه از فعاليت‌هاي شهرداري گرگان در سال گذشته به ويژه براي برگزاري مراسم سفر هيئت دولت به استان و همچنين از سازمان‌هاي تاكسيراني و اتوبوسراني در راستاي اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها تقدير كرد.
جعفر گرزين گفت: هماهنگي و همدلي در بين مسئولان قضايي و مديران شهرداري و نمايندگان مردم در شوراي اسلامي شهر گرگان بسيار نزديك است.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3280.html )