عنوان خبر:نقش تعاون در سال جهاد اقتصادي گسترده‌تر مي‌شود
چهارشنبه 17 فروردين 1390 - 21:50:04


سرپرست اداره كل تعاون استان گلستان گفت:
نقش تعاون در سال جهاد اقتصادي گسترده‌تر مي‌شود.




به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاري فارس ، حسين ابراهيمي در جمع مديران ستادي و شهرستاني ضمن تبريك سال نو و بررسي عملكرد سال گذشته اظهار داشت: يكي از دلايل اين نقش اين است كه تعاون يكي از ارگان‌هاي مستقيم در بخش اقتصادي براي خدمت‌رساني به مردم است.
وي دليل نامگذاري سال 1390 به نام سال جهاد اقتصادي را از سوي مقام معظم رهبري، تحريم‌هاي اعمالي از سوي دشمنان براي مقابله با پيشرفت اقتصادي كشور دانست.
سرپرست اداره كل تعاون استان گلستان با اشاره به موفقيت و تلاش همكاران در سال 1389 گفت: اين موفقيت تنها در سايه همت مضاعف و كار مضاعف به ثمر نشسته است.
ابراهيمي اظهار اميدواري كرد: در سال 1390 نيز با انگيزه و توان مديران و كاركنان، سال پرافتخاري را در اجراي منويات مقام معظم رهبري و اهداف ابلاغي بخش تعاون با صرف تواني مضاعف و چند برابر پشت سر خواهيم گذاشت تا هرچه سريع‌تر به سهم 25 درصدي اقتصاد كشور برسيم.
وي خواستار همكاري بيش از پيش آنان براي تحقق شعار سال جهاد اقتصادي با صرف تواني مضاعف و چند برابر شد.
ابراهيمي تشكيل تعاوني‌ها با هدف ايجاد اشتغال را براي جوانان از وظايف مهم تعاون در سال جاري بيان كرد و گفت: با ثبت و تشكيل شركت‌هاي تعاوني كه موجب اشتغالزايي و در نهايت ايجاد درآمد خواهد شد، براي تحقق اين شعار و پيشرفت در زمينه اقتصادي با فعاليتي بيش از پيش، حركتي جهادگونه و جهشي در اين ميدان داشته باشيم.
سرپرست اداره كل تعاون استان گلستان متذكر شد: از برخورد شعارگونه با موضوع جهاد اقتصادي پرهيز شود و در تحقق و پياده‌سازي آن با توجه به ظرفيت‌ها و زمينه‌هاي اجرايي در بخش تعاون بكوشيم.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3287.html )