عنوان خبر:عظمت ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس بر جهانيان ثابت شد
جمعه 2 مهر 1389 - 21:26:17


امام جمعه گرگان گفت: ابرقدرت هاي جهان در اين هشت سال تمام تلاش و كوشش خود را صرف كردند تا شجره طيبه­اي را كه توسط حضرت امام ( ره ) پايه گذاري شده بود از پاي درآورند اما با ياري خداوند متعال حتي يك وجب از خاك ميهن اسلامي به دست دشمن نيفتاد و عظمت ملت ايران به جهانيان ثابت شد.



آيت الله سيد كاظم نورمفيدي امروز در خطبه هاي اين هفته افزود: آمريكايي ها پس از پيروزي انقلاب اسلامي در اين فكر بودند كه از طرق مختلف اداره اين كشور را به دست بگيرند اما با تسخير لانه جاسوسي به فكر اين افتادند كه با استفاده از مهره سوحته اي همچون صدام و با اعمال تحريم هاي بين المللي اقتصادي و نظامي ملت ايران را از پاي درآورند .
وي ادامه داد : آنها مي خواستند اين انقلاب و كشور را همچون دوران منحوس پهلوي در اختيار طمع ورزي هاي خود بگيرند اما از اين اصل غافل بودند كه ملت ايران از نعمتي بزرگ به نام حضرت امام ( ره ) برخوردار است كه با رهنمودهاي اين پير فرزانه و با اتكا به خداوند منان مي تواند تمامي سختي ها و مشكلات را پشت سر بگذارد.
آيت الله نورمفيدي گفت: ما در جنگ توانستيم خودمان را بازيابي كنيم و پيشرفت هايي كه در حال حاضر ما مي بينيم ماحصل اين ايستادگي ها و از خودگذشتگي هاي فرزندان ملت است.
وي ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبري قطار پيشرفت ملت ايران رو به جلو است و هيچ فردي نمي تواند به عناوين مختلف جلوي اين پيشرفت را بگيرد.
خطيب نماز جمعه گرگان بيان كرد:در جنگ هشت ساله تمامي ملت ايران از كوچك و بزرگ گرفته تا پير و جوان در اين دفاع الهي شريك بودند و به نوعي سهم داشتند و امروز لازم است تك تك ما به هر اندازه اي كه مي تواند از عزيزاني كه در اين موقعيت بودند قدرداني نمايد.
نماينده ولي فقيه در گلستان با اشاره به ضعيف شدن آمريكا گفت : دشمن اصلي ملت ايران در حال حاضر بسيار ضعيف شده است و يكي از بزرگترين نشانه هاي آن ، اين است كه سردمداران آمريكا به هر كشوري كه سفر مي كنند مردم آزاده آن كشور بر عليه سياست هاي غلط و زياده خواهانه دولت آمريكا تظاهرات و راهپيمايي مي كنند و به نوعي از آنها به خاطر سياست هاي غلط اعلام انزجار و تنفر مي كنند.
آيت الله نورمفيدي گفت:آتش زدن قرآن يعني توهين به تمامي اديان الهي وتوهين به بيش از5/1 ميليارد مسلمان ، همچنين با جرات مي توان گفت كه هيچ يك از مسلمانان به كتب الهي كوچكترين توهيني نمي كنند چرا كه معتقديم تمامي پيامبران الهي براي ما قابل احترام هستند .
آيت الله نورمفيدي در ادامه خاطر نشان كردند : امروز هيچ كس حق ندارد به عناوين مختلف مردم را نااميد كند و همه مسئولان وظيفه دارند به مردم اميد دهند و باعث ايجاد و تقويت وحدت بيشتر در جامعه اسلامي شوند.
خطيب جمعه گرگان با اشاره به مشكلات اقتصادي كه مردم با آن دست به گريبان هستند اضافه كرد: حل مشكل بيكاري نسل جوان و گراني بايد در اولويت كاري مسئولان امر قرار گيرد تا هر چه سريعتر با بهترين برنامه ريزي رفع گردد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-330.html )