عنوان خبر:رشد 164 درصدی رشته های دانشگاه آزاد علی آباد
پنجشنبه 18 فروردين 1390 - 22:13:51


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد گفت:
تعداد رشته های تحصیلی این واحد دانشگاهی در سالهای اخیر 164 درصد رشد یافته است.




به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا ایرانبخش صبح پنجشنبه در مراسم شکرانه در این واحد، با اشاره به معرفت نفس، اراده، درک و عشق بعنوان چهار عنصر اصلی خدمتگزاری، تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی را نمونه بارزی از خدمتگزاری و تحقق این چهار عنصر برشمرد.

 وی افزود: دانشگاه آزاد پس از 28 سال تلاش و فداکاری بعنوان بزرگترین و جامع ترین مرکز آموزش عالی در منطقه و جهان شناخته شد.

وی با اشاره پیشرفت چشمگیر این مولود انقلاب ، اظهار داشت: چه کسی باور می کرد نهالی که با کمک مستقیم و ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در دل این سرزمین پهناور کاشته شد، اینچنین به ثمر بنشیند که بیش از سه میلیون و700هزار فارغ التحصیل، یک میلیون و600 هزار دانشجو، 50 هزار دانش آموز را تحویل جامعه دهد.
 
رئیس واحد علی آبادکتول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بیست و سومین سالروز تاسیس این واحد دانشگاهی، از معرفی این واحد دانشگاهی بعنوان بهترین واحد دانشگاهی در مجموعه واحد های دانشگاهی استان گلستان اعم از دولتی و غیر دولتی از سوی ریاست عالیه دانشگاه ازاد اسلامی، انتخاب رئیس واحد بعنوان برترین رئیس واحد دانشگاهی و رئیس برتر شورای فرهنگی در کشور، تشییع و تدفین پیکر پاک سه تن از شهدای گمنام، دارنده تنها رتبه وبومتریک در بین واحدهای دانشگاهی منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی یاد کرد.
 
ایرانبخش، رشد 164 درصدی تعداد رشته های تحصیلی، افزایش 178 درصدی تعداد اعضای هیئت علمی و مکانیزه نمودن سیستم آموزشی، اعطای 62 بورسیه تحصیلی به اعضای هیئت علمی واحد از سال 1386 تاکنون، افزایش 40 درصدی تعداد دانشجویان واحد نسبت به سال 1385 ،جذب 109 عضو هیئت علمی جدید (1 دانشیار، 13 استادیار ، 42 دانشجوی دکتری و 53 مربی ) را از دیگر دستاوردها اعلام کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3304.html )