عنوان خبر:رشد 22 درصدی ورود مسافران نوروزی به گلستان
پنجشنبه 18 فروردين 1390 - 22:30:23


استاندار گلستان گفت:
رشد 22 درصدی مسافران نوروزی استان نسبت به سال قبل، نشان دهنده رفاه نسبی در کشور و پویایی و نشاط مردم است.




به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، جواد قناعت پیش از ظهر پنجشنبه در نشست استانداری افزود: از ابتدای دولت نهم ارائه خدمات و سرویس دهی مناسب به مردم در ایام مسافرت به نقاط مختلف کشور دو چندان شده است.

 وی ادامه داد: دراین راه با تعاملاتی که بین دستگاههای استانی ایجاد شده سعی بر این است که بهترین سرویس دهی به مسافران انجام شود.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان، ایام نوروز و زمانهای که مسافر زیادی به استان می آید را بهترین فرصت برای معرفی استان و شناساندن ظرفیت ها و پتانسیلها و نیز ایجاد اشتغال و در آمدزایی دانست.

وی افزود: باید در بخش معرفی استان بیشتر کار شود و هنوز آن طور که باید و شاید نتوانسته ایم جاذبه های این استان سرسبز و زیبا را بخوبی به مردم کشور معرفی کنیم.

قناعت تصریح کرد: مسئولان استان و به ویژه فرمانداران سعی کنند تا استان و شهر خود را به خوبی معرفی کنند و رسانه ها نیز به خوبی خدمات این خادمین را انعکاس دهند تا مردم سراسر ایران، با سرزمین زیبای گلستان به خوبی آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: تاکید ما بر این است ستاد در طول سال فعال باشد و دبیرخانه آن نیز با جدیت به کارش ادامه دهد و جلسات بطور منظم برگزارشود تا مسئولان کمیته های ده گانه فرصت مطرح کردن کمبود ها و مشکلات را در بخشهای مختلف داشته باشند.

قناعت اظهار داشت: تلاش برای زیرساختهای حوزه گردشگری از نکات مهم مورد نظر ماست و انتظار می رود دستگاههای ذیربط بهترین و بیشترین تعامل را داشته باشند تا کمپ های مناسبی برای رفاه مسافرین در استان داشته باشیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: در طول سال برای اجرای این مهم دستگاه های مربوطه مانند آب، برق و شهرداری ها باید همکاری خوب و نزدیکی با هم داشته باشند.

به گفته وی، برای اجرای زیرساختها باید مکان یابی خوبی صورت گیرد تا مسافرین بتوانند به نحو شایسته از آن استفاده کنند.

وی همچنین خواستار استفاده بیشتر از توان بخش خصوصی وتعامل دستگاههای دولتی با این بخش شد.

قناعت گفت: در ایام نوروز بیش از پنج میلیون نفر وارد استان شدند که از این بین حدود دومیلیون نفر از آنها اقامت داشتند که این به معنی در آمد زایی و توسعه گردشگری استان است و  که موجب رونق اقتصادی می شود. 




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3308.html )