عنوان خبر:هنرمندان جامعه با هنر متعهدانه به نبرد با دشمن بپردازند
دوشنبه 22 فروردين 1390 - 22:41:05


فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت:
هنرمندان جامعه بايد با هنر متعهدانه به نبرد با دشمن بپردازند.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از خبرگزاري فارس، حيدرعلي احمدي عصر امروز در همايش يادبود هنرمندان شهيد شهرستان گنبدكاووس كه در سالن فرهنگي هنري ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد، بر اشاعه هنر پاك در جامعه اسلامي تاكيد كرد و اظهار داشت: در زماني كه دشمن با هنر مخرب خود به نبرد با ايران اسلامي آمده است هنرمندان جامعه بايد با هنر متعهدانه به نبرد با دشمن بپردازند.
وي با بيان اينكه در قالب هنر متعهدانه بايد به نبرد با هنر غير متعهد برويم به ظهور رساندن هنر ذاتي مردم ايران را پيام شهيد آويني دانست و افزود: مي‌توان با برنامه‌ريزي منسجم در سال آينده گروه‌هاي فرهنگي هنري دانش‌آموزان و فعالان كانون‌هاي مساجد، بسيجيان و جوانان را در قالب گروه‌هاي هنري براي به نمايش گذاشتن استعدادهاي هنري شهرستان گرد هم آورد و در همايشي تمام استعداد هنري شهرستان را به نمايش گذاشت.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس به آثار و ثمرات زندگي شهيد آويني در متحول كردن منطقه محروم بشاگرد اشاره كرد و در تبيين اينكه شهدا شمع محفل بشريت هستند، تصريح كرد: شهدا نياز به تمجيد ندارند و همه بايد پيرو راه شهيدان باشيم.
احمدي همچنين يادآور شد: همانطور كه آويني در عرصه هنر ماندگار شد ما نيز بايد كشور را در عرصه هنر متعهد بي‌نياز كنيم.
وي با تبريك روز ميلاد حضرت زينب (س) با اشاره به نقش موثر زنان در جامعه اسلامي تصريح كرد: زن در جامعه اسلامي مي‌تواند نقش بي‌بديلي در عرصه اجتماع داشته باشد.
احمدي تصريح كرد: همانطور كه حماسه كربلا را امام حسين (ع) به عنوان يك مرد الهي آغاز كرد حضرت زينب (س) به عنوان پيام‌رسان عاشورا آن را به پايان رساند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس با گراميداشت ياد و نام شهيد صياد شيرازي اين شهيد گرانقدر را نماد اخلاص، بصيرت و ولايتمداري توصيف كرد.
وي همچنين با اشاره به سالروز جشن هسته‌اي خاطرنشان كرد: يكي از مهمترين آرمان‌هاي شهدا رسيدن به خودكفايي و استقلال بود كه با دستيابي ايران به فناوري هسته‌اي بخشي از آرمان انقلاب و شهيدان محقق شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3335.html )