عنوان خبر:آخرين مهلت ثبت نام در نمايشگاه كشوري رسانه هاي ديجيتال اعلام شد
دوشنبه 22 فروردين 1390 - 22:51:22


معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان آخرين مهلت ثبت نام در نمايشگاه كشوري رسانه هاي ديجيتال در اين استان را 27 فروردين ماه جاري اعلام كرد.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از ایرنا 'حسين ثبوتي' روز دوشنبه گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با عنايت به ضرورت بهره گيري از فرصت ها و مقابله با چالش هاي ناشي از توسعه فن آوري نوين ارتباطات در بخش فرهنگ،‌ در سال 1385 اقدام به تاسيس يك واحد سازماني جديد با عنوان مركز توسعه فن آوري و رسانه هاي ديجيتال نمود كه ماموريت اصلي آن ساماندهي و توسعه رسانه ها و فعاليت هاي فرهنگي ديجيتال در كشور است.
وي رسانه هاي ديجيتال را، رسانه اي خواند كه تبادل يا انتشار محتوا در آن، تنها به كمك ابزارهايي مجهز به پردازشگر ديجيتال ميسر است.
وي بيان كرد: نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال از سال 86 آغاز به فعاليت نموده كه توانسته است به عنوان مهمترين رويداد فرهنگي حوزه ديجيتال كشور، خود را به متخصصان اين عرصه و عموم مردم معرفي كند.
معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان اظهار داشت: اين نمايشگاه چهارم ارديبهشت ماه در گرگان افتتاح مي شود و به مدت يك هفته ادامه دارد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3337.html )