عنوان خبر:بانوان گرگاني در النگدره صاحب پارك مي‌شوند
دوشنبه 22 فروردين 1390 - 22:59:35


عضو شوراي اسلامي شهر گرگان گفت:
با پيگيري اعضاي شوراي شهر و پيشنهاد به كميته كارشناس كارگروه گردشگري استان بخشي از فضاي پارك جنگلي النگدره به پارك اختصاصي بانوان تبديل مي‌شود.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر گرگان، فائزه عبداللهي اظهار داشت: در جلسه كميته كارشناسي زيركارگروه گردشگري استان كه به منظور بررسي پيش طرح توجيهي ايجاد پارك بانوان و طرح دوچرخه سوراي توسط موسسه گردشگري سيدين در پارك جنگلي النگدره برگزار شده بود، ضرورت و نياز به ايجاد فضاي مناسب براي انجام فعاليت‌هاي ورزشي و تفريحي بانوان استان بررسي شد.
نماينده شوراي شهر در اين جلسه‌ با بيان اينكه پس از موافقت اعضاي اين كارگروه با كليات طرح پيشنهادي مقرر شد دستگاه‌هاي اجرايي، ادارات و كارگروه‌ها و كميسيون‌هاي مرتبط با اين موضوع اقدامات و هماهنگي‌هاي لازم را به عمل آورند.
وي با تاكيد بر نياز بانوان گرگاني براي در اختيار داشتن يك فضا مناسب و امن براي انجام فعاليت‌هاي تفريحي، ورزشي و سرگرمي تصريح كرد: در اين خصوص استفاده از پارك جنگلي النگدره در روزهاي غير تعطيل و با رعايت فعاليت مشخص به نحوي كه مانع استفاده عموم و مسافران نشود، مي‌تواند بخشي از نياز بانوان را برآورده كند.
عبداللهي گفت: در اين جلسه همچنين مقرر شد با توجه به وسعت پارك جنگلي النگدره، فضاي مورد نظر براي استفاده بانوان مشخص و محدوده آن تعيين شود تا از بروز مشكلات امنيتي جلوگيري شود.
به گفته وي در اين نشست موضاعاتي از قبيل وجود فضاهايي براي حضور نيروهاي امنيتي مرتبط با موضوع، تامين امنيت توسط دستگاه‌هاي اجرايي و ادارات مرتبط، دسترسي آسان به منطقه در صورت بروز مشكل و امكان حضور و كمك‌رساني اضطراري، لزوم مديريت تردد خودرويي در پارك و لزوم توجه به تبعات امنيتي و اجتماعي و فرهنگي به موضوع نيز مورد تاكيد و توجه قرار گرفت.
اين عضو شوراي شهر ضمن تشكر و قدرداني استاندار گلستان، مدير كل سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان و اعضاي كميته كارشناسي كارگروه گردشگري استان در پيگيري و تصويب اين طرح اظهار اميدواري كرد طرح فضاي اختصاصي بانوان در پارك جنگلي النگدره به زودي اجرايي شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3340.html )