عنوان خبر:184 استاد عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد علی آباد هستند
دوشنبه 22 فروردين 1390 - 23:07:59


رئیس شورای پژوهش و فناوری منطقه 10 دانشگاه آزاد گفت:
دانشگاه آزاد علی آباد با درجه بسیار بزرگ و چهار دانشکده مصوب دارای 184 عضو هیئت علمی است.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا ایرانبخش پیش از ظهر دوشنبه در نشست با فرماندار علی آباد افزود:  74 رشته تحصیلی، هشت هزار و 500 دانشجو، 14 هزار و 500 فارغ التحصیل دارد.

وی اظهار داشت: در راستای سیاست های کلان منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی که مشتمل بر برنامه مداری، ‌شورا محوری و توسعه است گام برداشته و با رعایت استانداردهای بین المللی به گسترش همه جانبه این واحد دانشگاهی در عرصه های جهانی می پردازد.
وی با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه و پیشرفت علمی کشور گفت: این مولود انقلاب پس از گذشت 28 سال تلاش و فداکاری توانست با بکارگیری فناوری برتر ، نیروی انسانی متخصص و متعهد، سازمان دهی، مدیریت و انتقال دانش با کارکردی پیشتازانه در عرصه آموزش عالی به بزرگترین و جامع ترین مرکز آموزش عالی حضوری تبدیل شود.
رئیس برتر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رشد چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی در ابعاد علمی، فرهنگی و پژوهشی در کشور، عضویت در این جامعه بزرگ علمی را افتخاری بسیار بزرگ برشمرد که خوشبختانه این شهرستان نیز از آن بهره مند است.
در ادامه فرماندار شهرستان علی آباد کتول ضمن تقدیر و تشکر از هیات رئیسه این واحد دانشگاهی، خدمت صادقانه و بی درنگ انسانهایی فداکار و کوشا را غیر قابل انکار برشمرد و افزود: وجود دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان یک ظرفیت و توانمندی است که پیشرفت و توسعه علمی آن انکارناپذیر است.
کی پور با بیان این مطلب که دانشگاه آزاد اسلامی جزیی از سیستم اداری شهرستان است، نقش آن را در فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل و تربیت نیروی انسانی متخصص بسیار مهم ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد: با تعامل سازنده با دیگر دستگاههای اجرایی شهرستان بتوانیم در پیشبرد اهداف علمی و اموزشی این واحد دانشگاهی کوشا باشیم.


این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3342.html )