عنوان خبر:مدارس قرآني از اقدامات ماندگار آموزش و پرورش است
دوشنبه 22 فروردين 1390 - 23:17:17


فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت:
ايجاد مدارس قرآني از اقدامات و آثار ماندگار آموزش و پرورش است.



به گزارش خبر پیام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس، حيدرعلي احمدي ظهر امروز در جلسه شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان كه در دبيرستان سيد قطب برگزار شد، اظهار داشت: مداس قرآني از اقدامات و آثار ماندگار آموزش و پرورش است كه اثرات زيادي در ترويج فرهنگ قرآني در جامعه دارد.
وي از تشكيل سه ستاد براي بزرگداشت هفته مقام معلم، جشنواره خيرين مدرسه ساز و يادواره شهداي فرهنگي خبر داد.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس با اشاره به اينكه تجليل از معلمان بهتر است از ناحيه جامعه صورت بگيرد، تصريح كرد: در برنامه‌ريزي هفته بزرگداشت معلم اختيارات شوراي آموزش و پرورش به شوراي معاونان محول شد.
احمدي با بيان اينكه در برنامه‌ريزي براي بزرگداشت هفته معلم مي‌توان از مشاركت خانواده‌ها و دانش آموزان استفاده كرد، افزود: در هفته معلم بايد همه سازمان‌ها و نهادها در راستاي تكريم و تجليل از فرهنگيان تلاش كنند.
وي خاطرنشان كرد: دولت دهم يك نگاه زيربنايي و پايدار نسبت به آموزش و پرورش و فرهنگيان جامعه دارد.
احمدي با اشاره به پيام نوروزي مقام معظم رهبري در سال جهاد اقتصادي افزود: در همه برنامه‌هاي توسعه‌اي كشور آموزش و پرورش اصل و اساس است و آموزش از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
وي گفت: در ارزيابي استاني ستاد دائمي سفر كميته اسكان شهرستان گنبدكاووس با مسئوليت آموزش و پرورش استان به عنوان كميته برتر معرفي شد.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس با تاكيد بر ارتقاي شاخص‌هاي آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش براي همه بخش‌ها يك امر اساسي و حياتي است.
مدير آموزش و پرورش گنبدكاووس نيز از برگزاري جشنواره خيرين مدرسه ساز در آينده‌اي نزديك خبر داد.
نبي‌الله آخوندي گفت: در خصوص برگزاري جشنواره خيرين مدرسه‌ساز شهرستان گنبدكاووس در سال گذشته مقام اول را كسب كرده بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3347.html )