عنوان خبر:والیبال برتر گنبد در یک قدمی سقوط/ روز سخت گنبدیها
چهارشنبه 24 فروردين 1390 - 23:07:35


گنبد کاووس که زمانی از آن به عنوان پایتخت والیبال ایران یاد می شد، اکنون برای بقا در لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور چشم به بازی برابر تیم دانشگاه آزاد تهران چشم دوخته و در یک قدمی سقوط از لیگ و فرار از حذف قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، تیم والیبال بازرگانی گنبد کاووس در کنونی والیبال کشور وضعیت خوبی نداشته است و جز دو برد در دیدارهای خارج از خانه، سایر بازیهای را با شکست پشت سر گذاشته است.

تیموالیبال بازرگانی جواهری گنبد کاووس در یکی از بازیهای حساس مرحله پلی آف عصر چهارشنبه میزبان تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی است و برد در این دیدار تنها شانس برای ماندن در لیگ برتر است.

این بازی یکی از آخرین فرصتهای گنبد برای ماندن در لیگی است که در این فصل شاید تبدیل به کابوسی برای دوست داران والیبال در گنبد شده بود.

گنبدی ها برخلاف سالهای گذشته که یکی از رقبای درد سر ساز به حساب می آمدند در این فصل تبدیل به سکوی پرتابی برای سایر تیمها به سمت بالای جدول شده بودند.
نکته جالب در خصوص این تیم آن است که هر دو پیروزی گنبد در این فصل در دیدارهای خارج از خانه بوده و این تیم تاکنون موفق به کسب برد در خانه و مقابل هواداران نشده است.
اگر این طلسم در این دیدار از بین نرود با توجه به شکست گنبد در دیدار رفت در فصل آتی لیگ برتر پس از سالها لیگ برتر نماینده ای را از این شهر والیبال خیز نخواهد داشت.

دور رفت مرحله اول حذفی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با شکست تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد کاووس رقم خورد.
در این مسابقه دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و بازرگانی جواهری گنبد جهت فرار از سقوط به لیگ دسته یک با هم پیکار کردند، ابتدا دانشگاه آزاد دو ست اول را با حساب 25 بر 19 ، 25 بر 23 از آن خود ولی در ست سوم گنبدی ها با بازی خوب خود در مقابل دیدگان سرمربی تیم ملی، این ست را 25 بر 17 از آن خود کردند.
در ست چهارم شاگردان رضا ابراهیمی مهمان خود جواهری گنبد را 25 بر 15 مغلوب کردند تا گنبدی ها برای فرار از سقوط محکوم به برد دانشگاه آزاد در خانه شوند که در صورت پیروزی گنبد در خانه، بازی سوم این دو تیم تعیین کننده تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک خواهد بود.
تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد کاووس در بازی دوم مرحله پلی آف که قرار است عصر چهارشنبه و در خانه برگزار شود، عزم خود را برای برد و ماندن در لیگ برتر جزم کرده است.
این تیم که سالهای گذشته برای صعود در پله های برتر رقابت می کرد، امسال برای باقی ماندن در لیگ به رقابت می پردازد.
مربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد کاووس گفت: در بازی دوم پلی آف درصددیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و نتیجه خوبی برای تیم کسب کنیم.
محمد دوجی افزود: تمامی بازیکنان آماده هستند تا بازی خوبی برابر تیم دانشگاه آزاد به نمایش گذارند و امیداریم با حمایت مردم فهیم و ورزش دوست منطقه بازی را ببریم.

نماینده پایتخت والیبال ایران ( گلستان) در لیگ کنونی رقابتهای کشور روی دور شکست افتاده و با شکست های پی در پی، کام هوادارانشان را تلخ کرده است.
تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد کاووس به عنوان نماینده گلستان در گروه ب لیگ برتر والیبال مردان ایران رقابت دارد، گلستان قطب و پایتخت والیبال کشور به شمار می آید و تیم والیبال گنبد کاووس در لیگ های گذشته نیز جز هشت تیم برتر در کشور بوده است.


در لیگ جدید والیبال برتر کشور تیم والیال بازرگانی در گروه ب شرکت دارد.

عبدالله آذر، عبدالله ناظری، فرهاد قائمی، جمال الدین کنعانی پور، عیسی ارمشی، مجتبی غیاثی، کمال قریشی، امیر آق، نادر یلما، وهاب هیوه از جمله بازیکنانی هستند که در تیم بازرگانی جواهری گنبد شرکت دارند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3354.html )