عنوان خبر:بازديد رايگان از موزه‌ها
دوشنبه 5 مهر 1389 - 23:41:49


به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان، محمد شاهي‌پودينه در جمع كارشناسان اين اداره كل اظهار داشت: با توجه به فرا رسيدن هفته گردشگري و روز جهاني جهانگردي، بازديد از موزه گرگان، كاخ موزه گرگان، موزه حيات وحش علي‌آبادكتول و موزه صنايع دستي گنبدكاووس رايگان است.



وي افزود: موزه‌هاي استان گلستان كه جلوه‌اي از آثار تاريخي گذشتگان را به نمايش مي‌گذارند، براي بازديد علاقه‌مندان در اين هفته مهياست.
مدير موزه گرگان تصريح كرد: گروه‌هاي دانش‌آموزي و دانشجويي، اساتيد، مورخان و باستان‌شناسان و علاقه‌مندان گروه‌هاي بازديدكننده از موزه‌هاي استان را تشكيل مي‌دهند.
شاهي‌پودينه ادامه داد: به مناسبت گرميداشت هفته گردشگري، 31 اثر نقاشي رنگ روغن در موزه گرگان به نمايش درآمد.
وي گفت: 31 اثر از نقاشي‌هاي طبيعت و جاذبه‌هاي طبيعي استان گلستان از آثارخانم صانعي به مناسبت گراميداشت هفته گردشگري در موزه گرگان به نمايش در آمده است.
شاهي‌پودينه افزود: اين نمايشگاه از ساعت هشت صبح لغايت 17 در هفته گردشگري مورد بازديد علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.
معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان نيز در اين جلسه گفت: تور استانگردي گلستان توسط يكي از دفاتر خدمات مسافرتي استان گلستان، به صورت رايگان به اجرا درآمد.
علي مومني افزود: يكي از برنامه‌هاي هفته گردشگري، اجراي تور رايگان استانگردي است كه توسط دفتر خدمات مسافرتي وركانه اجرا شد.
وي با اشاره به اهميت اجراي تورهاي استانگردي در معرفي و تبليغ هرچه بيشتر و بهتر اين استان افزود: با توجه به اينكه اين استان داراي جاذبه‌هاي طبيعي و تاريخي فراواني است، شناساندن و معرفي اين جاذبه‌ها در قالب تورهاي استانگردي از جمله راهكارهاي رونق صنعت گردشگري در اين استان است.
معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان تصريح كرد: در اين راستا تور رايگان استانگردي در اين استان در هفته گردشگري اجرا شد.
مومني يادآور شد: دراين تور يك‌روزه رايگان، از كاخ موزه، مجموعه باقري در بافت قديم گرگان و اسكله بندرتركمن بازديد شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-336.html )