عنوان خبر:تيم گنبدكاووس بر تيم دانشگاه آزاد اسلامي غلبه كرد
چهارشنبه 24 فروردين 1390 - 23:22:18


تيم بازرگاني جواهري گنبدكاووس در بازي برگشت مرحله پلي اف رقابت هاي واليبال قهرماني باشگاه هاي برتر ايران با شكست تيم دانشگاه ازاد اسلامي را بدرقه كرد.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از ايرنا، اين رقابت كه عصر چهارشنبه با حضور جمع زيادي از علاقه مندان واليبال در سالن المپيك گنبدكاووس برگزار شد، تيم واليبال جواهري گنبدكاووس با نتيجه 3 بر 2 بر تيم مهمان خود غلبه كرد.
تيم واليبال دانشگاه آزاد اسلامي در اين توانست گيم هاي اول و سوم اين ديدار را به ترتيب با نتايج 25 بر 23 و 25 بر 17 به سود خود تمام كند.
تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبدكاووس نيز گيم هاي دوم ، چهارم و پنجم اين ديدار را به ترتيب با نتايج 25 بر 13 ، 25 بر 21 و 18 بر 16 به نفع خود پايان برد.
اين ديدار را 'حسين پوركاشيان'‌ به عنوان داور اول و 'مسعود ذوقي'‌ به عنوان داور دوم قضاوت كردند ضمن اينكه 'محمود كشفي ' به عنوان نماينده فدراسيون بر اين ديدار نظارت داشت.
تيم واليبال دانشگاه ازاد اسلامي بازي اول پلي اف را با نتيجه سه بر يك از تيم گنبدي برد و اخرين ديدار اين دو تيم قرار است در تهران برگزار شود در پايان اين ديدار وضعيت باقيماندن هر يك از اين دو تيم را در ليگ برتر مشخص مي كند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3363.html )