عنوان خبر:بيداري امروز در منطقه خاورميانه برگرفته از ايران اسلامي است
پنجشنبه 25 فروردين 1390 - 22:17:41


ارشد نظامي آجا در استان هاي گلستان، مازندران و خراسان شمالي گفت:
بيداري كه امروز در منطقه خاورميانه شاهد آن هستيم، برگرفته از نظام و انقلاب اسلامي ايران است.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان امير سرتيپ دوم ستاد 'منصور خمري' امروز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين مساله را نيز بارها و بارها در كلام مقدس و نوراني فرماندهي كل قوا شنيده ايم.
به گفته وي، انقلاب ما يك انقلاب معنوي است و اين انقلاب از استقلال نه شرقي، نه غربي برخوردار است و بر پايه اعتقادات اسلامي و معنوي بنا شده است.
وي تصريح كرد: امروز با توجه به اين بيداري، قدرت هاي بزرگ دنيا، نمي توانند خاورميانه را بر هم بزنند و نقشه و معادلات خود را در آنجا اجرا نمايند.
وي ادامه داد: امروز كشورهاي منطقه خاورميانه و كشورهاي حاشيه خليج فارس با يك بيداري و جهش امواج انساني و حياتي وارد عمل شده اند.
فرمانده لشگر 30 پياده گرگان گفت: از سوي ديگر زورگويان مي خواهند با لشگركشي سخت افزاري مردم منطقه را اذيت كنند، اما بايد بدانند كه تحولات بزرگ در سطح قدرتها، امواج آزادي ملت ها را نمي تواند مهار نمايد.
خمري افزود: امروز قدرتهاي بزرگ دنيا با ديدن تعدادي زيادي مجروح و شهيد در اين كشورها، خود به زانو در مي آيند و در برابر خواسته هاي بحق مردم منطقه تسليم مي شوند.
به گفته خمري، اين ابرقدرتهائي كه امروز در منطقه قرار دارند، خود اين مسائل را قبول دارند و به همين دليل هر روز با توطئه و دسيسه جديد شيطاني وارد مي شوند، اما اتحاد، وحدت و يكپارچگي مردم كشورهاي منطقه، نقشه هاي آنان را نقش بر آب مي كند.
وي يادآور شد: مردم ديگر در كشورهاي خود فرهنگ و سياست 'حسني نامبارك' و 'صهيونيستي' را نمي خواهند و با آن به مبارزه بر خاسته اند و در اين راه به پيروزي هائي نيز دست يافته اند.
ارشد نظامي آجا در استانهاي گلستان، مازندران و خراسان شمالي افزود: اين ملت ها مي خواهند هدفشان را خود مشخص كنند و براي كشور و آينده شان تصميم بگيرند و نمي خواهند زير سطله و فشار بيگانگان و ابرقدرتها باشند.
خمري گفت: جمهوري اسلامي ايران، نگاه و بيداري خاصي به ملت هاي جهان داده و اين ملت ها نيز در 32 سال پيروزي انقلاب اسلامي، درس هاي خوبي از اين نظام و انقلاب گرفته اند.
به گفته فرمانده لشگر 30 پياده گرگان، در خاورميانه امروز يك فرهنگ خدائي حكمفرما است و نمي توان آن را با هر پارامتر دنيائي سنجيد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3370.html )