عنوان خبر:تيم بسكتبال شهرداري گرگان در برابر ذوب آهن اصفهان مغلوب شد
پنجشنبه 25 فروردين 1390 - 22:18:33


تيم بسكتبال شهرداري گرگان، از سري رقابتهاي عقب افتاده ليگ برتر بسكتبال (هفته نوزدهم) باشگاه هاي كشور با نتيجه 82 بر 64 در برابر ذوب آهن اصفهان مغلوب شد.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از ايرنا، در اين ديدار كه عصر روز پنجشنبه در حضور سه هزار تماشاچي در سالن امام خميني (ره) مجموعه ورزشي آزادي گرگان برگزار شد، تيم شهرداري در كوارترهاي اول تا چهارم به ترتيب با نتايج 18 بر 14، 21 بر 16، 23 بر 22 و 20 بر 12 بازي را به ميهمان خود واگذار كرد.
'اسدالله كبير' سرمربي تيم شهرداري گرگان در تركيب اوليه خود 'حامد حسين زاده'، 'ايان يانگ'، 'آرمين صادقي'، 'نيما بخشي' و 'ساموئل هاسكين' را قرار داد.
در آن سوي ميدان بازيكنان تيم 'ذوب آهن اصفهان' به هدايت 'فرزاد كوهيان' با تركيب اوليه 'محمدرضا اكبري'، 'آرن داوودي'، 'حامد آفاق'، 'كارلوس پاول' و 'عثمان باروو' به ميدان آمدند.
اين ديدار به قضاوت 'ورژ آبكاريان' به عنوان سرداور به همراه 'محمد دوست' و 'كوروش بخشي عرب' به عنوان داوران اول و دوم و 'محمد متين' به عنوان ناظر و نماينده فدراسيون برگزار شد.
تيم بسكتبال شهرداري گرگان هم اكنون از 21 بازي خود با كسب 8 برد و 13 باخت داراي 29 امتياز مي باشد و در رده هفتم جدول قرار دارد.
اين تيم روز پنجشنبه هفته آينده يكم ارديبهشت در گرگان ميزبان تيم 'مهرام تهران' خواهد بود.
همچنين تيم 'ذوب آهن اصفهان' نيز با اين بازي، تعداد ديدارهاي خود را به 19 بازي رساند و با كسب 17 برد و 2 باخت و مجموع 36 امتياز در رده پنجم قرار دارد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3381.html )