عنوان خبر:طرح جمع آوری فاضلاب گنبد پس از 17 سال تکمیل نشد
جمعه 26 فروردين 1390 - 23:52:43


امام جمعه گنبدکاووس با ابراز گلایه از طولانی شدن و کندی عملیات جمع آوری فاضلاب این شهر، گفت:
باگذشت 17 سال از آغاز عملیات اجرایی آن، هنوز این طرح به پایان نرسیده است.


به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدحسین سبحانی عصر پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان، افزود: انتظار مردم گنبدکاووس از مسئولان امر باتوجه به عمر مفید این پروژه این است که این پروژه را هرچه سریعتر به بهره برداری برسانند.

وی همچنین بر لزوم  رفع مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات و کمبودهای این بخش سبب افزایش دلگرمی مردم به نظام و مسئولان و ارتقای سطح معیشت مردم ولایتمدار این شهرستان می شود.
فرماندار گنبد کاووس نیز گفت: گنبدکاووس بعنوان بزرگترین شهرستان گلستان نیازمند نگاه ویژه جهت رفع مشکلات کمبود آب شرب مردم و نیز بخش کشاورزی است.
حیدرعلی احمدی با بیان اینکه مهمترین معضل بخش کشاورزی این شهرستان کمبود منابع آبی است، افزود: درصورت رفع این معضل سطح معیشت و اقتصاد مردم گنبدکاووس که اکثرا دربخش کشاورزی فعال هستند، افزایش خواهد یافت.
وی همچنین بر لزوم  اختصاص حق آبه از محل سد شیرین دره استان خراستان شمالی به نواحی مرزی این شهرستان تاکید کرد و گفت: اختصاص حق آبه و رها سازی به موقع آب این سد برای استفاده کشاورزان امری ضروری است.
فرماندار گنبدکاووس همچنین نیاز این شهرستان به خدمات دو وزارتخانه جهادکشاورزی و نیرو را حیاتی دانست و اضافه کرد: رفع مشکلات و کمبودها درحوزه این دو وزارتخانه، سبب ارتقای برخورداری گنبدکاووس دربسیاری از شاخص ها خواهد شد.
وی، اصلاح شبکه های انتقال آب و برق، تکمیل مجتمع آبرسانی فجر و افزایش و تجهیز ناوگان آبرسانی سیار به یک پنجم روستاهای این شهرستان و تسریع در عملیات اجرایی پروژه جمع آوری فاضلاب شهر گنبدکاووس را از دیگر نیازهای این شهرستان برشمرد و بر لزوم توجه و تخصیص اعتبارات ویژه جهت رفع این مشکلات و کمبودها تاکید کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3385.html )