عنوان خبر:كساني كه سي دي 'ظهور نزديك است' را مي بينند، تحت تاثير قرار نگيرند
جمعه 26 فروردين 1390 - 23:53:05


نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به توزيع گسترده سي دي 'ظهور نزديك است' گفت:
از همه استدعا دارم اگر اين سي دي را مي بينند، تحت تاثير قرار نگيرند، زيرا اين كار و صبحت هائي كه در آن شده، دروغي بيش نيست.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از ايرنا، آيت الله 'سيدكاظم نورمفيدي' در خطبه هاي اين هفته نماز عبادي - سياسي اين شهر افزود: متاسفانه هر روز مشاهده و شنيده مي شود كه اين سي دي در حد گسترده اي در حال توزيع است و در بين جوانان و خانواده هاي آنان بسيار نفوذ كرده است.
به گفته وي، همگان بايد توجه داشته باشند كه اين سي دي انحرافي و دروغي بسيار بزرگ است و نبايد تحت تاثير اين مسائل و حرف هاي كذب قرار گرفت.
وي تصريح كرد: كساني كه به اين مسائل آگاهي دارند، براي كساني كه آگاهي كامل ندارند، بايد صحبت هاي مطرح شده در اين سي دي را مورد بررسي و تحليل علمي قرار دهند.
وي با اشاره به شبيه سازي رئيس جمهور به 'شعيب بن صالح' در اين سي دي ادامه داد: رييس جمهور خود نيز اين مساله و شبيه سازي را رد نموده و اين ادعاها را تكذيب كرده است.
خطيب جمعه گرگان در ادامه گفت: درباره شعيب 13 روايت است كه 10 تا در كتب اهل سنت و 3 تا نيز در كتب شيعه آمده كه از اين 3 تا نيز 2 تا مستند نمي باشد و تنها يكي از امام رضا (ع) است كه اشاره دارد، شعيب يك مرد يمني در آن سرزمين به عنوان ياور امام زمان (عج) است.
آيت الله نورمفيدي افزود: اين حرف ها در اين سي دي خرافات است و با مسائل اعتقادي ما هيچ سنخيتي ندارد و بلكه منافات دارد.
وي همچنين به بخشي از اين سي دي كه سخنان رهبر معظم انقلاب در آن آمده، اشاره كرد و يادآور شد: آن سخن رهبر انقلاب در جائي ديگر و در خصوص چيز ديگري بوده كه سازندگان اين سي دي از آن خطبه به عنوان 'خطبه البيان' نام برده اند كه بسيار ضعيف است اين سخنان رهبري با اين موضوع سنخيت داشته باشد.
وي خاطرنشان كرد: اگر من در اين خصوص هميشه نظر مي دهم، دليلش اين است كه عده اي با اعتقادات مردم بازي مي كنند و كاري را انجام مي دهند كه هيچ يك از انبياء انجام نداده اند.
نماينده ولي فقيه در گلستان تاكيد كرد: ظهور در دست خدا است و هرگاه صلاح بداند و شرايط فراهم شود، مقدمات ظهور را فراهم مي سازد.
آيت الله نورمفيدي در ادامه به در پيش بودن 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي اشاره كرد و گفت: ارتش ما در عمل نشان داده كه يك ارتش استثنائي است و ما نمونه اش را در دنيا نداريم.
به گفته وي، همه كشورهاي دنيا ارتش دارند، اما وقتي به چهره ارتش اين كشورها به خصوص كشورهاي توسعه نيافته و جهان سوم و كشورهاي اطراف خود نگاه مي كنيم، مشاهده مي شود كه اين ارتش ها ريشه در درون خود آن كشورها وملت هايش ندارند، بلكه ريشه در جاهاي ديگر دارند.
وي يادآور شد: وقتي مردم مصر براي حذف حكومت ديكتاتوري قيام كردند و در اين زمينه موفق شدند و اختيار در دست ارتش به عنوان يك نيروي قدرتمند افتاد، نتوانست با مردم باشد، زيرا ريشه در ميان ملت و مردم نداشت.
وي اظهار داشت: ارتش ما وابستگي به هيچ جا ندارد، بلكه ريشه اش در ميان مردم است و اين يك افتخار براي ارتش و مردم محسوب مي شود و ارتش هميشه پشتيبان مردم، نظام و اسلام بوده است.
آيت الله نورمفيدي گفت: قبل از انقلاب گروههائي به دنبال آن بودند كه ارتش را از هم بپاشانند، اما دور انديشي حضرت امام (ره) نگذاشت اين اتفاق رخ دهد و ارتش ما در طول جنگ و بعد از آن در صحنه هاي مختلفي حضور داشته است.
نماينده ولي فقيه در گلستان در خطبه اول با اشاره به ايام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: ماههاي جمادي الاول و جمادي الثاني متعلق به آن حضرت است، زيرا تولد و شهادت آن حضرت در اين ماهها به وقوع پيوست.
وي ادامه داد: در دامن اسلام زنان بسياري بزرگ و پرورش يافته اند كه مايه افتخار زنان عالم هستند، اما حضرت فاطمه (س) با بقيه متفاوت بود . در واقع آن بزرگوار يك استثناء بود.
به گفته وي، همسران و زنان پيامبر (ص) مقام و منزلتي بالا داشتند، اما هيچ كدام مقامشان در حد و شان حضرت فاطمه (س) نبود.
وي در پايان خود و ديگران را به تقواي الهي دعوت كرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3390.html )