عنوان خبر:ارتش موجب بازدارندگی و ناامیدی دشمنان شده است
جمعه 26 فروردين 1390 - 23:53:13


ارشد آجا در استانهای گلستان، مازندران و خراسان شمالی گفت:
ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش زیادی در راستای ارتقای آمادگی رزمی به منظور بالابردن روحیه ملت شریف ایران و اصل بازدارندگی و ناامیدی دشمنان داشته است.


به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ 2 ستاد منصورخمری پیش از ظهر جمعه در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه گرگان افزود: این نیرو با 239 عملیات آفندی، 71 عملیات پدافندی، 127 هزار جانباز، 25 هزار آزاده و 48 هزار شهید نقش موثری در دوران دفاع مقدس داشته است.

وی اظهار داشت: پس از انقلاب عناصر ضد انقلاب به حمایت از استکبار جهانی سعی در جلوگیری از رشد و بالندگی نهال نوپای انقلاب داشتند که یگانهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از پادگانها خارج شدند و با استقرار در مناطق مختلف کشور تمامیت ارضی کشور را حفظ کردند.
وی خاطرنشان کرد: ضمن تقویت خطوط مرزی غرب کشور در مقابله با اشرار و قاچاقچیان و استقرار امنیت در منطقه شرق کشور، پاکسازی هزار کیلومتر مربع میادین مین و زمین های آلوده برای استفاده کشاورزان و عشایر منطقه در روند روبه رشد آبادی کشور موثر بوده است.
امیر خمری بیان داشت: شجاعتهای بی نظیر نیروی هوایی و خلبانان دلاور از حریم هوایی کشور و نقش ارزنده ای نسبت به دستگیری گروهک معدوم ریگی با همکاری سربازان گمنام، نشانه تعهد و ایمان به خدا و میهمن اسلامی است.
ارشد آجا در استانهای شمالی عنوان کرد: نقش هوا نیروز در عملیات مرصاد و در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی رزمی تخلیه مجروحین و تامین آماد بی نظیر و کم نظیر است.
وی اظهار داشت: نیروی دریایی نیز در عرصه دفاع مقدس از کشور اسلامی مانند درخشان درخشیده است و با سفر ناوگروه جمهوری اسلامی از بندرعباس به سوی خلیج عدن و انتقال پرچم جمهوری اسلامی ایران نشانه توانمندی، عزت و افتخار ملت شهیدپرور در سطوح مثبت است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3391.html )