عنوان خبر:كشف 1302 كيلوگرم انواع مواد مخدر
چهارشنبه 7 مهر 1389 - 05:55:24


به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گلستان، حميد عطايي اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان موفق شدند طي چندين مرحله عمليات برنامه‌ريزي شده و هدفمند در شش ماه نخست سال جاري 39 باند تهيه و توزيع مواد مخدر را در استان منهدم و 2 هزار و 898 قاچاقچي توزيع‌كننده، حمل‌كننده و نگهدارنده مواد مخدر را دستگير كنند.



وي با اشاره به كشفيات مواد مخدر از متهمان تصريح كرد: طي اين مدت يك هزار و 302 كيلو و 700 گرم انواع مواد مخدر شامل يك هزار و 211 كيلو و 581 گرم ترياك، 23 كيلو و 778 گرم كراك، 60 كيلو و 726 گرم حشيش، پنج كيلو و 930 گرم ساير مواد مخدر و مابقي مرفين و شيشه از قاچاقچيان كشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي استان گلستان توقيف 39 دستگاه خودرو،10 دستگاه موتورسيكلت، سه قبضه سلاح و 40 دستگاه گوشي تلفن همراه از قاچاقچيان را از ديگر موفقيت‌هاي مأموران در شش ماه نخست امسال عنوان كرد.
عطايي با اشاره به تغيير نوع مصرف مواد مخدر از سنتي به صنعتي افزود: نكته مهمي كه در اينجا بايد يادآور شد اين است كه بسياري از مصرف‌كنندگان اين مواد مهلك به گمان اينكه ماده مصرفي آنها اعتيادآور نيست به استفاده آن روي مي‌آورند.
وي خاطرنشان كرد: كراك يكي از اين مواد بسيار خطرناك و اعتيادآوري است كه اگر جوانان و خانواده‌ها عمق فاجعه اعتياد به آن را سريعاً در نيابند نسل جوان در معرض تهديد جدي قرار خواهد گرفت.
فرمانده انتظامي استان گلستان با بيان اينكه اعتياد را همه بايد بشناسند، گفت: تبليغات و آگاهي‌سازي نقش بسيار مهمي در كاهش گسترش اعتياد در سطح جامعه خواهد داشت كه رسانه‌ها بايد در اين زمينه نقش مؤثرتري را ايفا كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-340.html )