عنوان خبر:تکثیر "ظهور نزدیک است" دشمنی با اسلام است
يكشنبه 28 فروردين 1390 - 23:03:06


مدرس حوزه علمیه قم، ضمن تشریح محتوای لوح فشرده "ظهور نزدیک است"، تهیه و تکثیر آن را نوعی غرض ورزی و دشمنی با اسلام از روی جهالت و نادانی عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد یعقوب زاده صبح یشکنبه در جلسه نقد و بررسی این لوح فشرده افزود: متاسفانه در این فیلم روایات مختلف ظهور به اشخاص مختلف تطبیق داده شده است در حالی که این کار نه تنها صحیح نیست بلکه  اثرات منفی را بدنبال داشته و موجب تردید در باورهای دینی و اعتقادی ما می شود.

مدرس حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: تعیین کردن وقت زمان ظهور با توجه به تطبیقاتی که به تشخیص خود انجام دادند بر جریان تشیع اثر منفی می گذارد و بهترین زمینه را برای تردید به جریان پاک مهدویت فراهم می کنند.
یعقوب زاده در بخش دیگری از سخنان خود، هدف دشمنان اسلام را زیر سئوال بردن دو جریان سرخ حسینی و نهضت سبز مهدوی برشمرد و افزود:  آنها از تولید این لوح فشرده قطعاً جریان سیاسی را دنبال کرده و قصد دارند تا ذهنیت ما به حضرت ولی عصر (عج ) خراب شود.
وی با اشاره به جمله امام راحل (ره) که فرمودند " ما مکلف به تکلیف هستیم " از جامعه دانشگاهی خواست تا با  شناخت کامل و دقیق و با توجه به وظیفه خطیر خود در مسیر حقایق گام بردارند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3417.html )