عنوان خبر:ستاد امور جوانان گلستان رتبه دوم كشوري را كسب كرد
چهارشنبه 7 مهر 1389 - 05:58:40


به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، فتح‌الله نوري در سي‌ويكمين نشست ستاد ساماندهي امور جوانان استان اظهار داشت: اين امر نتيجه تلاش و تدبير اعضاي ستاد استاني بوده كه از همت بلند و جديت آنان تشكر مي‌كنيم.



وي همچنين تصريح كرد: استان گلستان به عنوان مبدع طرح تجميع اوقات فراغت در پايگاه‌هاي مشترك بين دستگاه‌هاي فراغتي مي‌تواند پيشگام در برنامه‌هاي فراغتي در طول سال باشد.
نوري با بيان اينكه اين طرح در ساير استان‌ها نيز مورد استقبال و بهره‌برداري قرار گرفته است، تاكيد كرد: اوقات فراغت منحصر به ايام تابستان و تعطيلات نبوده و استمرار برنامه‌ها در شش ماهه دوم سال نيز لازم و ضروري است.
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان همچنين اظهار داشت: تمام اقدامات و فعاليت‌هاي دستگاه‌هاي فراغتي استان براساس سه شاخص ورود اطلاعات به سامانه اطلاعاتي، بازرسي از پايگاه‌ها، فعاليت‌هاي دبيرخانه‌اي و حضور مستمر در جلسات انجام شده است.
وي ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي عضو ستاد جوانان را به ترتيب اينگونه بيان كرد: اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي و اداره كل تربيت بدني رتبه اول، كميته امداد حضرت امام خميني (ره) و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان رتبه دوم، جمعيت هلال احمر و اداره كل فني و حرفه‌اي رتبه سوم را كسب كرده‌اند.
نوري با اشاره به اينكه يكي از شاخص‌هاي ارزيابي برنامه‌هاي فراغتي دستگاه‌هاي اجرايي و ستاد ساماندهي استان‌ها، ورود اطلاعات افراد شركت كننده در اين برنامه‌ها است، اضافه كرد: اين اطلاعات با ورود مشخصات و كد ملي شركت‌كنندگان در فعاليت‌هاي فراغتي صورت مي‌گيرد كه تا كسب آخرين اطلاعات حاكي از آن است كه استان گلستان رتبه برتر كشوري را از نظر جمعيت تحت پوشش به نسبت جمعيت جوان استان را داشته است
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان ابزار اميدواري كرد: ان‌شاالله اين روند با جديت و تلاش دستگاه‌هاي فراغتي و ورود مستمر اطلاعات ادامه يابد.
نوري با بيان اينكه عملكرد دستگاه‌هاي عضو ستاد در هفته جوان در سال 1389 مورد ارزيابي قرارگرفته است، افزود: اداره كل آموزش و پرورش استان و جمعيت هلال احمر از برترين‌ها برنامه‌هاي هفته جوان در استان بوده‌اند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-342.html )