عنوان خبر:49 میلیارد ریال برای بازگشایی معابر گرگان هزینه شد
يكشنبه 28 فروردين 1390 - 23:03:18


مدیر املاک و سرمایه گذاری شهرداری گرگان گفت:
49 میلیارد ریال در سال 89 برای بازگشایی شبکه معابر در جهت تملک املاک هزینه شد که نسبت به سال 88 افزایش 74 درصدی را نشان می دهد.


به گزارش خبرنگار پیام گلستان احمد لشکر بلوکی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: بازگشایی شبکه معابر و توسعه فضای سبز شهرداری گرگان در سال 89  نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشت.
وی اظهار داشت: در بخش توسعه فضای سبز نیز در این سال بالغ بر 67 میلیارد ریال هزینه شده که نشان دهنده رشد 156 درصدی است.
وی ادامه داد: دراین سال محور ارتباطی  بلوار رسالت از خیابان جمهوری اسلامی تا ایرانمهر کاملا بازگشایی شد که با احداث دو پل بر روی رودخانه در محدوده اسلام آباد و کوی شریعتی در سال جاری عملا به بهره برداری خواهد رسید.
لشکربلوکی افزود: همچنین محور خیابان 30 متری از ضلع شرق بلوار ناهارخوران (مقابل پمپ بنزین) به سمت  شهرک رازی واقع درخیابان گلشهر در محدوده اراضی قلعه حسن کار تملک بیش از 70 در صد انجام شده است.
وی گفت:  همچنین در همین راستا در نقاط دیگر شهر مانند خیابان مسیح ذبیحی (حدفاصل پل گلهاتا خیابان شهریور گرگان پارس)، خیابان ارتش (حد فاصل پل گلها تا خیابان شهید بهشتی ) حاشیه رودخانه زیارت، پارک بانوان و بلوار نیایش (حدفاصل جرجان تا بلوار استرآباد ) به تناسب طرح، پیشرفت چشمگیری داشت.
مدیر املاک و سرمایه گذاری شهرداری گرگان گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات شهرداری تملک ملک واقع در جرجان به مساحت 2 هکتار، جهت ایجاد و احداث ترمینال جرجان و انتقال شرکت موجود در گاراژ جرجان به این مکان بوده که ضمن کاهش ترافیک ناشی از پارک وسایل نقلیه در مسیر جرجان ، رفاه وامنیت شهروندان و همچنین بستر لازم برای فراهم کردن خدمات جانبی اعم از فضای نمازخانه، سرویس بهداشتی، مکان انتظار مسافران و برنامه ریزی برای احداث مرکز تجاری  را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی اظهار امیدواری کرد در سال90 بتوانیم با تلاش بیشتر این حوزه و دیگرهمکاران در ارتقای سطح فضای سبز شهری و روان سازی بار ترافیکی شهر با ایجاد شبکه معابر جدید سهم موثری داشته باشیم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3420.html )