عنوان خبر:حمل و نقل روستایی در کشور ساماندهی می شود
يكشنبه 28 فروردين 1390 - 23:03:40


مدیرکل دفتر حمل ‌و‌نقل کالا و مسافر سازمان راهداری و حمل‌ و ‌نقل جاده ‌ای کشور گفت:
ساماندهی حمل و نقل روستایی از جمله کارهایی بزرگی است که امسال انجام می شود.


به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، شهرام آدم نژاد پیش از ظهر یکشنبه در نشست حمل و نقل گلستان افزود: این طرح نیازمند توجه بسیار ویژه است که مهاجرت از روستاها را در پی دارد و روستاها توسعه پیدا خواهند کرد.

وی گفت: امسال سال خوب را در سفرهای نوروزی شاهد بودیم که نتیجه تلاش جمعی و تعامل پلیس راه ، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای و . . . بوده است.

آدم نژاد اظهار داشت: استان گلستان هم یکی از استانهای خوب در دو حوزه هم در بخش روانی ترافیک هم در رابطه با کاهش تصادفات جاده ای بوده است.


وی از تمام مجموعه خواست تا در کنار هم و با همدلی برای تمامی اقدامات و مجموعه رفتارهایی که برای کمک به مردم و مملکت تلاش کنیم.
به گفته آدم نژاد، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در وظیفه عهده دارد یک بحث نگهداری از راهها بعنوان راهداری و دوم بحث مدیریت حمل و نقل است.
این مسئول  بحث هدفمند سازی یارانه ها اشاره کرد و گفت:  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اردیبهشت ماه سال 1389 با برگزاری جلسات متعدد آماده اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها شده بود که گذر از مرحله اول با موفقیت بسیار چشمگیری انجام شد.
مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا و مسافر سازمان راهداری کشور بیان داشت: گام بعدی، گام بهره وری است و  باید بتوانیم بهره وری را در تمامی شاخص ها نشان بدهیم.
20 هزار خودرو فرسوده خارج می شود
وی گفت: در حوزه حمل و نقل باید چند کار بزرگ را شروع کنیم  که خارج کردن 20 هزار وسیله نقلیه فرسوده از گردونه فعالیت، ساماندهی حمل و نقل روستایی از جمله آن است.

آدم نژاد گفت: یکی از استانهای موفق در بحث هدفمند سازی یارانه ها استان گلستان بود که با توجه به شاخص این استان هم به لحاظ زمان حمل و هم به لحاظ کنترل خوبی داشت که از نظر روانی تاثر مناسب داشت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3423.html )