عنوان خبر:رهبر معظم انقلاب پرچمدار تداوم انقلاب اسلامي است
چهارشنبه 7 مهر 1389 - 06:00:14


نماينده ولي فقيه درگلستان با بيان اينكه امام خميني‌ (ره) همچون خورشيدي در عرصه انقلاب اسلامي درخشيد، گفت: اين پرچم امروزه به دست آيت الله خامنه‌اي در جهان به اهتزاز درآمده و مقام معظم رهبري پرچمدار تداوم انقلاب اسلامي است.



آيت الله 'سيد كاظم نورمفيدي' روز سه شنبه در جمع طلاب و اساتيد حوزه علميه امام خميني‌(ره) گرگان با گراميد‌اشت هفته دفاع مقدس، حماسه رزمندگان اسلام را حركت عظيم ملت ايران براي دفاع از كيان نظام اسلامي دانست و افزود: دفاع مقدس در كشور يك جريان عظيم بود كه ماندگار شد.
امام جمعه گرگان با بيان اينكه در گذشته مثل اين جريان و تجاوز يك جانبه با پشتيباني ابر قدرت ها به خاك ميهن انقلاب اسلامي را شاهد نبوديم، اظهارداشت: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به اين فكر بودند كه انقلاب اسلامي را زير سلطه خود قرار دهند؛ اما حضرت امام(ره) با تيزبيني و تيز هوشي شعار نه شرقي نه غربي جمهوري اسلامي را به مردم آموخت.
به گزارش ايرنا نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري اضافه كرد: امام خميني‌(ره) همانند خورشيدي در عرصه انقلاب اسلامي درخشيدند و با توكل به خدا و توسل به اهل بيت‌(س) به پيروزي رسيدند.
آيت الله نورمفيدي در ادامه سخنان خود با تبريك آغاز سال تحصيلي جديد حوزه هاي علميه به طلاب، گفت: طلاب بايد با كسب دو بال تقوا و علم زمينه پرواز و تعالي را مهيا و تلاش و كوشش خود را براي تبليغ دين بيشتر كنند.
نماينده ولي فقيه در گلستان با تأكيد بر اين كه تبليغ دين مسؤوليت سنگيني است كه شايسته پيامبران است، اظهارداشت: اما خداوند برروحانيان منت گذاشت و اين مسؤوليت سنگين را بر دوش آنها قرار داد و بايد دعا كنيم كه خداوند اين شايستگي را به روحانيت عطا كرده است.
امام جمعه گرگان با بيان اين كه طلاب و روحانيان بايد به خوبي در عرصه تبليغ دين گام بردارند و در اين راستا تلاش كنند، ادامه داد: وظيفه امروز طلاب و روحانيان نسبت به گذشته بسيار سنگين‌تر است.
آيت الله نور مفيدي در ادامه سخنان خود، حوزه علميه امام خميني(ره) را با دارا بودن دويست طلبه و 25 استاد، امكانات آموزشي و رفاهي جزء برترين حوزه‌هاي علميه كشور دانست.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-343.html )