عنوان خبر:ايمان به خدا مهمترين سلاح ارتش است
دوشنبه 29 فروردين 1390 - 23:35:54


نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت:
ايمان به خدا مهمترين واساسي ترين سلاح ارتش جمهوري اسلامي ايران است.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از  ايرنا آيت الله 'سيدكاظم نورمفيدي' صبح دوشنبه درمراسم روز ارتش در گرگان اظهارداشت: استقلال و كارآمدي و در جهت مردمي بودن مي تواند يك ارتش مطلوب و نيرومند تربيت كند.
امام جمعه گرگان افزود: بيست و نهم فروردين ماه يك روز به ياد ماندني در تاريخ انقلاب و كشور ما است كه در اين روز امام خميني (ره) يك ارتش نيرومند ، قوي و كارآمد را پايه گذاري نمود.
وي با اشاره به ارتش نظام شاهنشاهي در گذشته گفت: هيچ يك از خصوصيات ايمان به خدا، استقلال و كارآمدي در گذشته وجود نداشت اما امروز تمام اين خصوصيات در ارتش ايران مشاهده مي شود.
نماينده استان گلستان در مجلس خبرگان اضافه كرد: برنامه هايي كه براي تقويت ايمان سربازان انجام مي گيرد اعم از برنامه هاي معنوي و فرهنگي امروز ارتشي مومن و خدايي در كشور ايجاد كرده است.
آيت الله نورمفيدي با اشاره به مستقل بودن ارتش ايران گفت: اين استقلال باعث شده دستاوردهاي بزرگي كشور داشته باشد و ريشه اين موفقيت ها در نظام ولايي است.
وي در پايان اظهارداشت: افتخار بزرگ ارتش ما اين است كه فرمانده آن يك رهبر روحاني، شايسته و شاگرد مكتب امام صادق (ع) مي باشد.
همزمان با بيست و نهم فروردين ماه روز ارتش جمهوري اسلامي ايران مراسم ويژه اين روز از لحظاتي قبل در گرگان مركز استان گلستان آغاز شد.
به گزارش ايرنا در اين مراسم آيت الله سيدكاظم نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان، مهندس جواد قناعت استاندار گلستان، فرماندهان انتظامي و نظامي استان و رده ها و يگانهاي مختلف ارتش، مديركل اطلاعات و جمعي از مسوولان، مردم و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران حضور دارند.
در ابتداي اين مراسم نماينده ولي فقيه دراستان و استاندارگلستان به همراه فرمانده لشكر 30پياده گرگان و جمع زيادي از فرماندهان ارتش به محض ورود به ميدان نسبت به مقام شامخ شهدا لشكر 30 اداي احترام نمودند.
در ادامه رژه موتوري و پياده يگانهاي مستقر در ميدان برگزار خواهد شد.
همچنين قرار است در اين مراسم مسير رژه توسط يك پاراگلايدر گلباران شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3433.html )