عنوان خبر:شمقدری: انالله و انا الیه راجعون
چهارشنبه 7 مهر 1389 - 23:42:00


به نقل از روابط عمومی معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ وارشاد، جواد شمقدری در آستانه سالگرد فعالیت در معاونت سینمایی، بیانیه‌ای را در محکوم کردن رفتارهای صورت گرفته در جشن سینما منتشر کرد.



" انالله و انا الیه راجعون "
من از خانواده شهدا عذر می‌خواهم، من از شهدای عزیز که خون مقدسشان برای رویش و نهال انقلاب اسلامی ریخته شد تا به درخت تناور و پر برکتی تبدیل شود عذر می‌خواهم. من از ایثارگران و جانبازان که سالهاست درد و رنج ناشی از زخم‌های جراحت را به عشق رشد و شکوفائی نظام جمهوری اسلامی صبورانه تحمل می‌کنند عذر می‌خواهم. من از ملت بزرگ و قهرمان ایران که با بزرگواری زخم زبان جاهلان را که به اسلام و انقلاب طعنه می‌زنند و آن را نشنیده می‌گیرند، عذر می‌خواهم. من از محضر رهبر بزرگ انقلاب اسلامی عذر می‌خواهم. من در درگاه الهی و در پیشگاه امام حاضر مهدی موعود طلب عفو و بخشش می‌نمایم.

این که در مراسمی به‌نام جشن خانه سینما با هلهله و شادی، بی‌خبران و غافلان پایان نظام جمهوری اسلامی ایران را آرزو می‌کنند چه باید کرد!؟

کسی که از روی غرور جاهلانه و شاید هم غفلت چنین سخنانی بر زبان می‌راند، چه پاسخی دارد؟!
کسانی که شنیدند و سکوت کردند، کسانی که تشویق کردند و هلهله سر دادند، به‌راستی می‌دانند کجا ایستاده‌اند؟ می‌دانند پاگذاشتن برروی میراث بزرگ امام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پایمال کردن خون ده‌ها هزار شهید چه جفای بزرگی است؟
حتماً نمی‌دانند. و الاّ فرزندان این آب و خاک مثل همه آحاد ملت بزرگ و قهرمان ایران در هر شرایطی حاضر نیستند از انقلاب و نظام خود فاصله بگیرند.
این آفت شاه نشینان در سینماست که گاهی گرفتار هیجان و گاهی لجبازی و گاهی غفلت و سرخوشی می‌شوند. امیدوارم خداوند از این لغزش‌ها بگذرد.

و بر بیچارگی ما این خطاها را ببخشاید و رحم نماید. مباد که در روز جزا در پیشگاه صالحان و اولیاء و شهدا سرافکنده باشیم.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-352.html )