عنوان خبر:مديران با همت مضاعف، كار جهادي را مد نظر قرار دهند
شنبه 3 ارديبهشت 1390 - 19:20:53


استاندار گلستان با اعلام برنامه هاي شوراي برنامه ريزي و توسعه استان در سال 90 گفت:
امسال كه به سال جهاد اقتصادي نامگذاري شده است از مديران انتظار مي رود كه با همت مضاعف كار جهادي را بيشتر مد نظر قرار دهند.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از ایرنا، مهندس 'جواد قناعت' روز شنبه در نخستين نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه استان در سال 90 تأكيد كرد: كاهش نرخ بيكاري و افزايش اشتغال در استان، اتخاذ تدابير و تمهيدات لازم براي اصلاح الگوي مصرف، ارائه راهكارهاي لازم براي ورود سرمايه گذار در بخش هاي مختلف اقتصادي و فعال تر شدن ستاد سرمايه گذاري استان از جمله مواردي است كه بايد مورد اقدام جدي قرار گيرد.
وي اظهار داشت: معاونت برنامه ريزي استانداري موظف است نسبت به پيگيري و تحقق مصوبات شوراي برنامه ريزي اقدام نمايد.
همچنين ارائه راهكار مناسب براي افزايش درآمد سرانه گلستان، تدوين برنامه پنجم توسعه استان بويژه در بخش اقتصادي از ديگر مواردي بود كه مورد تأكيد رييس شوراي برنامه ريزي و توسعه استان قرار گرفت.
قناعت خاطرنشان كرد: معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري موظف است براي تحقق تحول در نظام اداري و ارتقاي جايگاه علوم انساني در دانشگاه ها كه از تأكيدات رهبر معظم انقلاب است اقدام نمايد.
استاندار گلستان با بيان اينكه جذب اعتبارات تملك دارايي از شاخص هاي مهم در ارزيابي مديران است تصريح كرد: دستگاه هاي اجرايي نسبت به جذب صد درصدي اعتبارات تملك دارايي تا پايان سال مالي اقدام كنند.
افزايش سهم بري استان از اعتبارات ملي در سال جاري، اجرايي شدن مصوبات سفرهاي رييس جمهوري به گلستان و تلاش و همكاري براي حضور فعال و مؤثر در نمايشگاه عرضه محصولات كشاورزي و خدمات فني و مهندسي در استان منگستائو كشور قزاقستان از ديگر مواردي بود كه استاندار گلستان بر تلاش براي تحقق آن ها تأكيد كرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3523.html )