عنوان خبر:سهم گلستان از اعتبارات ملی افزایش می یابد
شنبه 3 ارديبهشت 1390 - 19:22:32


استاندار گلستان تاکید کرد:
سهم بری استان از اعتبارات ملی در سال جاری باید افزایش یابد.


به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، جواد قناعت پیش از ظهر شنبه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 90 اظهار داشت: معاونت برنامه ریزی استانداری موظف است نسبت به پیگیری و تحقق مصوبات شورای برنامه ریزی اقدام کند.

وی تأکید کرد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در سطح استان، اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای اصلاح الگوی مصرف، ارائه راهکارهای لازم برای ورود سرمایه گذار در بخش های مختلف اقتصادی و فعال ترشدن ستاد سرمایه گذاری استان از جمله مواردی است که باید مورد اقدام جدی قرار گیرد.

قناعت خاطرنشان کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری موظف است برای تحقق تحول در نظام اداری و ارتقای جایگاه علوم انسانی در دانشگاهها که از تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است اقدام کند.

به گفته استاندار، صداو سیمای مرکز استان نیز موظف است در راستای نامگذاری سال جهاد اقتصادی با همکاری دستگاههای اجرایی برنامه های مناسبی را با این عنوان تهیه و پخش کند.
وی افزود: معاونت سیاسی امنیتی استانداری موظف است در خصوص تحول بنیادی در آموزش و پرورش، مسائل مربوط به اخلاق جامعه و فرهنگ عمومی تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

قناعت یادآورشد: دستگاههای اجرایی موظفند بر اساس برنامه پنجم توسعه و سند آمایش استان نسبت به ارزیابی عملکرد، تنظیم برنامه عملیاتی برنامه پنجم اقدام کنند.
استاندار گلستان با بیان اینکه جذب اعتبارات تملک از شاخص های مهم در ارزیابی مدیران است تصریح کرد: دستگاههای اجرایی نسبت به جذب صددرصدی اعتبارات تملک سرمایه ای تا پایان سال مالی اقدام کنند.

اجرایی شدن مصوبات سفرهای رییس جمهوری به گلستان ، تلاش و همکاری جهت حضور فعال و مؤثر در نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی و خدمات فنی و مهندسی در استان منگستائو کشور قزاقستان و... از دیگر مواردی بود که استاندار گلستان بر تلاش جهت تحقق آنها تأکید کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3524.html )