عنوان خبر:مهمترين اقدام امام (ره) برپايي حكومتي بر پايه آموزه هاي اسلامي بود
يكشنبه 4 ارديبهشت 1390 - 22:42:15


استاندار گلستان گفت:
امام خميني (ره) 10 اقدام اساسي و مهم انجام داد كه اولين و مهم ترين آن ها احياء و زنده كردن اسلام ناب محمدي و برپايي حكومتي بر پايه آموزه هاي اسلامي بود كه با شكست و نابودي پادشاهي و سلطنت 2500 ساله همراه شد.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از ایرنا، مهندس 'جواد قناعت' روز يكشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) استان گلستان افزود: موج بيداري كه امروز در منطقه خاورميانه ايجاد شده حاصل پيام استكبارستيزي ملت ايران است.
وي اظهار داشت: آمريكا در منطقه چند استراتژي دارد كه سركوب اولين آنهاست و در صورتي كه موفق نشد دومين راهبرد، پيدا كردن جانشين براي سركردگانش است.
مهندس قناعت ادامه داد: در صورت شكست اين تاكتيك، شبيه سازي اقدامات به نفع خود در ساير ملت ها از ديگر اقدامات آن ها خواهد بود .
استاندار گلستان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) تصريح كرد: آمريكا تا به حال هيچوقت به اين اندازه خوار و ذليل نبوده است.
مهندس قناعت بر نقش آفريني بيشتر جوانان در برنامه هاي ستاد ارتحال امام، افزايش كمي و كيفي برنامه هاي مرتبط با اين مراسم در استان و تبيين جايگاه ولايت فقيه در جامعه تأكيد كرد.
وي خاطرنشان كرد: مراسم ارتحال امام (ره) بايد باشكوه تر از سال هاي قبل و تبليغاتش هدفمند و پرمعنا باشد و انديشه امام به خوبي براي جوانان تبيين شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3536.html )