عنوان خبر:بيش از 470 هزار خانوار گلستاني فرم اطلاعات اقتصادي را تكميل كرده‌اند
چهارشنبه 7 مهر 1389 - 23:53:36


اسماعيل مهدوي‌نيا دبير ستاد استاني هدفمند كردن يارانه‌هاي گلستان، پيش از ظهر امروز در نشستي با خبرنگاران استان اظهار داشت: همچنين 409 هزار و 516 خانوار نيز براي ثبت شماره حساب به سامانه وزارت رفاه مراجعه كرده‌اند كه از اين تعداد، شماره حساب 395 هزار و 255 خانوار ثبت نهايي و 14 هزار و 261 شماره حساب نيز به صورت موقت به ثبت رسيده است.



به گفته وي 62 هزار و 76 خانوار گلستاني تاكنون براي ثبت شماره حساب خود به سامانه وزارت رفاه مراجعه نكرده و يا به علت اشكال در مشخصات شناسايي نتوانستند شماره حساب خود را اعلام كنند.
دبير ستاد استاني هدفمند كردن يارانه‌ها گلستان با اشاره به اينكه 31 شهريور ماه مهلت ثبت شماره حساب خانوارها براي دريافت يارانه نقدي به اتمام رسيد، خاطرنشان كرد: در حال حاضر سايت وزارت رفاه براي خانوارهايي كه اقدام به اعلام شماره حساب خود نكرده‌اند بسته شده اما خانوارهايي كه شماره حساب آنها به صورت موقت در پايگاه به ثبت رسيده است مي‌توانند با درج كد ملي تاييد يا رد شماره حساب خود را رويت كنند.
وي يادآور شد: چنانچه شماره حساب سرپرست خانوار توسط سيستم رد شده بود اين افراد مي‌توانند به ثبت شماره حسابي ديگر اقدام كنند.
مهدوي‌نيا در مورد خانوارهايي كه اطلاعات خود را در سايت ثبت احوال كشور وارد كرده‌اند، اظهار داشت: سازمان ثبت احوال پس از انجام بررسي‌هاي لازم، اطلاعات را در اختيار مركز آمار قرار داده و از طريق مركز آمار اطلاعات به وزارت رفاه اعلام خواهد شد.
دبير ستاد استاني هدفمند كردن يارانه‌ها گلستان افزود: پس از طي اين مراحل سرپرست خانوار قادر خواهد بود تا شماره حساب خود را در سامانه وزارت رفاه به نشاني WWW.REFAHI.IR به ثبت برساند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-360.html )