عنوان خبر:100 فيلم در ‌جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت در گلستان به نمايش درآمد
چهارشنبه 7 مهر 1389 - 23:54:43


غلامرضا منتظري مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان، در حاشيه مراسم يازدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: همزمان با گرگان در شهرهاي گنبدكاووس، بندرتركمن و علي‌آبادكتول در مجموع 12 فيلم سينمايي، 13 فيلم مستند، 12 فيلم ويدئويي، 46 فيلم كوتاه و 17 فيلم 313 ثانيه‌اي به اجرا در‌آمد كه در آن استقبال مردمي بسيار چشمگيرتر از سال گذشته بود.



وي از استقبال 10 هزار نفري مردم در اين جشنواره خبر داد و افزود: شركت‌كنندگان در جشنواره تمام گروه‌هاي سني اعم از كودك تا كهنسال را تشكيل مي‌دادند و اين به منزله ماندگاري دفاع مقدس در اذهان مردم است كه البته تلاش پديدآورندگان و هنرمندان كشورمان در اين بين نبايد ناديده گرفته شود.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان ظهور تصويري روشن از دفاع مقدس در دل نسل جوان را از دستاورهاي به يادماندني جشنواره دانست و اعلام كرد: پيام‌هاي ارزشي ارائه شده در جشنواره همان شاخص مهمي بود كه ما به دنبال آن هستيم.
منتظري تنوع و جاذبه را ديگر ويژگي‌هاي برجسته جشنواره تلقي كرد و عنوان داشت: در انتخاب برترين‌هاي جشنواره علاوه بر راي هيئت داوران نظرسنجي‌هاي مردمي نيز در آن متاثر بود.
جشنواره يازدهم به طور همزمان در هشت استان كشور از جمله گلستان برگزار شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-361.html )