عنوان خبر:تشییع پیکر مطهر26شهید دوران دفاع مقدس
پنجشنبه 8 مهر 1389 - 16:59:04


برنامه تشییع و خاکسپاری پیکر های مطهر 26 شهید گمنام دوران دفاع مقدس هم زمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) -دوشنبه 12 مهرماه- در 16 استان کشور برگزار می شود.



به نقل از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، این شهدا مربوط به عملیات های والفجر 4،قدس 3، بیت المقدس،رمضان، خیبر و تک عملیاتی دشمن در سال 67 است که در مناطق عملیاتی پنجوین، عین منصور، شلمچه، جزیره مجنون، هورالعظیم و فاو کشف شده اند.

بر اساس اعلام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس،‌ شهیدان یاد شده به درخواست مردم و مسوولین در استان تهران دانشگاه شاهد، بوستان نهج البلاغه (منطقه دو تهران)، شهرک شهید شجاعی (قصر فیروزه 1 )، شهرک قرچک پادگان پشتیبانی منطقه 3 ارتش (دپو شهریار) تشییع و خاکسپاری می شوند.

بر این اساس، پیکر شهدا همچنین در استان های اصفهان دانشگاه آزاد اردستان ، ایلام شهرستان دره شهر، فارس دانشگاه آزاد شیراز و شهرهای قادر آباد و قائمیه ، استان گلستان دانشگاه آزاد علی آباد کتول و مازندران دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تشییع و به خاک سپرده می شوند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از عموم مردم شهید پرور شهرهای یادشده به ویژه دانشجویان و جوانان برای حضور گسترده در مراسم تشییع شهدا و تجدید پیمان با آرمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس دعوت کرد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-364.html )