عنوان خبر:انتخابات فرصتی برای به رخ کشیدن اقتدار ملت است
جمعه 6 آبان 1390 - 10:58:49


فرماندار علی آبادکتول با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی آن را فرصتی برای حضور دوباره و به رخ کشیدن اقتدار ملت ایران دانست.


به گزارش خبرنگار پیام گلستان به نقل از مهر، علی اکبر کی پور عصر پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان علی آباد کتول،  با اشاره به برنامه ریزی گسترده استکبار جهانی برای منزوی کردن نظام، از براندازی با استفاده از ابزارهای جنگ نرم، حضور عناصر مشکوک با جهت گیریهای خاص در جلسات کاندیداهای انتخاباتی، دامن زدن به مسائل قومی و مذهبی، خدشه در اعتقادات نسل جوان با استفاده از شبکه های مجازی در عرصه سایبری، جنگ روانی گسترده برای  تلقین ناکارآمدی و بدبینی به نظام را بخشی از این برنامه ها دانست.

وی افزود: دشمن به دنبال آن است تا با دامن زدن به منازعات گسترده برای دستیابی به قدرت، زمینه را برای تفرقه و به دنبال آن ایجاد ناامنی در میان جامعه فراهم آورد.

وی در ادامه، همگان را به هوشیاری و افزایش بصیرت در مسئله انتخابات دعوت کرده  و با تشریح حرکت خزنده دشمنان در به تلاطم کشاندن جامعه، امتیاز گیری از نظام توسط برخی جریانات سیاسی معاند، ایجاد هراس و حس بی اعتمادی نسبت به مسئولان و نظام، ایجاد شکاف بین نیروهای خودی با استفاده از نقاط تفرقه و همچنین ایجاد اختلاف در بین مسئولان و سوءاستفاده از نقاط اختلافی بین کاندیداها ، ایجاد جنگ روانی در موضوعات خاص با هدف جهت دهی به افکار و اعتقادات مسئولان را از جمله مولفه های حرکت در مسیر خاموش دشمن دانست.
کی پور با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی بعد از فتنه 88 همچون مار زخمی هستند که تلاش می کنند اهداف شوم فتنه 88 را در انتخابات آتی مجلس دنبال کنند، گفت: در فتنه 88 برخی ها همصدا و همراه با دشمن سلامت انتخابات را زیر سؤال بردند.
فرماندار علی آباد بیان داشت: این افراد بقای خود را در آشوبگری، سیاه نمایی، همراه کردن برخی ساده دلان، مظلوم نمایی و نفاق، بالا بردن هزینه ها برای نظام می بینند.
کی پور خیزش عظیم ملتهارا که از بیداری اسلامی در شرق خاورمیانه آغاز و هم اکنون با تحقق پیش بینی فرمایشات مقام معظم رهبری به دنیای سرمایه داری و جنبش وال استریت در کشورهای اروپایی سرایت کرده است ناشی از عدم اهتمام و توجه زمامداران حکومت به خواسته مردم و در جهت برقراری عدالت و از جمله تاثیرات خارجی انقلاب اسلامی ایران دانست .
احمدی معاون فرماندار نیز با اشاره به دغدغه علما و بزرگان کشور در بحث عفاف و حجاب ، بسط و توسعه این فرهنگ را زمینه ساز آرمش روانی جامعه و پیشگیری از بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی برشمرد.
وی تصریح کرد: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است، بنابراین، برای نهادینه سازی، گسترش و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب باید از همه توانایی ها، اختیارات و امکانات موجود در نهادهای کشور از جمله آموزش و پرورش، حوزه ها، دانشگاه ها بهره گرفت.
در پایان حجت الاسلام باقری، امام جمعه علی آباد با ذکر حدیثی از امام جواد(ع)  که فرمود: مومن محتاج سه چیز است: توفیق الهی، موعظه گری نفس خود و پذیرش نصیحت، بر برخورد محترمانه با ارباب رجوع و نهایت اهتمام مسئولان در کسب رضایت این ولی نعمتان انقلاب تأکید کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3703.html )