عنوان خبر:امام جمعه موقت علی آباد کتول : روز عرفه روز شناخت است روز متصل شدن به معبود.
جمعه 13 آبان 1390 - 13:16:14


نماز جمعه این هفته شهر علی آباد به امامت حضرت حجه السلام  و المسلمین حاج آقای رجبی امام جمعه موقت شهر علی آباد کتول و با حضور گسترده و پر شور مردم  ولایتمدار و با بصیرت این شهرستان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان حجه السلام  و المسلمین حاج آقای رجبی در خطبه اول بعد از  حمد و ثنای الهی و سفارش به تقوا و پرهیزکاری و عرض تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) فرمودند: امام محمد باقر (ع) و دیگر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جسم عینی قرآن کریم هستند. امام باقر (ع) ناشر و شکافنده همه علوم و دانشها هستند. ایده ها و اندیشه های همه ائمه اطهار (ع) را محقق نمودند و معارف و تعالیم و آموزه های قرآن را نشر و ترویج دادند. امام در مدت 19 سال امامت خویش دانشگاهی به عظمت و وسعت جهان اسلام بوجود آوردند و ادامه آن راه را امام صادق (ع) پیمودند.

ایشان در خطبه دوم پس از صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ع) و سفارش به تقوا ، یوم الله 13 آبان گرامی داشتند و یاد آور شدند که این روز ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز سه حادثه سرنوشت ساز است که از سال 1342 آغاز شد. در ادامه فرمودند روز هشتم ذالحجه که امام حسین (ع) حرکت به سوی کربلا را آغاز نمودند و قبل از حرکت دعای شریف عرفه را با آن حال خاص معنوی قرائت کردند که امید است نهایت بهره برداری از این دعای شریف ببریم که روز عرفه روز شناخت است روز متصل شدن به معبود است.

ایشان با گرامیداشت عید سعید قربان گفتند عید سعید قربان روز آزادی و رهاشدن از وسوسه های شیطان است.

حجه السلام  و المسلمین حاج آقای رجبی در ادامه با دعوت از نمازگزاران جهت شرکت در تظاهرات یوم الله سیزده آبان فرمودند که این حضور آگاهانه شماست که باعث پیروزیهای متعدد گردید. موج بیداری منبعث از انقلاب اسلامی است بیداری اسلامی تبدیل به بیداری انسانی است و جنبش وال استریت از این دست می باشد. امام فرمودند که من با اطمینان می گویم اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت خواهد کشید. به دولتهای منطقه هشدار می دهیم دست از سرکوب ملتهای خویش بردارند و از هم قطاران خویش عبرت بگیرند که به سرنوشت آنان گرفتار خواهند شد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3712.html )