عنوان خبر:ثبت برگ زرین دیگری از حماسه حضور علی آبادیها در راهپیمایی 13 آبان
جمعه 13 آبان 1390 - 13:16:24


در يوم الله 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، هزاران نفر از دانش آموزان، دانشجويان ، بسیجیان ، روحانیون و قشرهاي مختلف مردم شهرستان علی آبادکتول پس از نماز عبادي سياسي جمعه در تظاهراتي ضد استكباري فريادهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل سر دادند.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان ، نمازگزارن علی آبادی امروز بعد از نماز جمعه همراه با تمام هم استانیها و هم وطنان خود در سراسر ایران اسلامی  در روز مبارزه با استکبار مشت‌های خود راه گره زدند و خواهان سرنگونی طاغوتیان جهان شدند و باز هم مردم ایران ثابت کردند که ولایت‌پذیری و تبعیت از امام و رهبری ریشه در جان آنها دوانده است.
13 آبان یادآور دلاور مردی سربازان امام خمینی (ره) است که با رشادت‌های خود لانه جاسوسی را در ایران به تسخیر در آوردند و دست استکبار را برای همگان رو کردند تا ملت همیشه ‌سرفراز ایران بدانند که دشمن برای نابودی ایران اسلامی از هر ابزاری استفاده می‌کند.
با آنکه از مدتها قبل رسانه های بیگانه و خارجی به شیوه های مختلف تلاش کرده اند تا مانع حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان شوند، اما گویی این تلاشها و نقشه ها نتیجه عکس داشته است و نمونه نقش بر آب شدن این دسیسه ها را در راهپیمایی امروز می توان به عینه دید.

گزارش تصویری راهپیمایی 13 آبان

گزارش تصویری حاشیه راهپیمایی 13 آبان



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3713.html )