عنوان خبر:برگزاری نماز عید سعید قربان در شهر علی آباد کتول
دوشنبه 16 آبان 1390 - 11:26:33


مردم  مومن و خداجوی علی آباد کتول صبح امروز با حضور گسترده خود، نماز عید سعید قربان را در مصلی نماز جمعه شهر علی آباد  به امامت حجه الاسلام و المسلمین دیلم امام جمعه موقت شهر علی آباد کتول اقامه کردند.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان ، حجه الاسلام و المسلمین دیلم امام جمعه موقت شهر علی آباد کتول در خطبه اول پس از حمد و ثنای الهی و عرض تبریک عید قربان و ایام ماه ذالحجه فرمودند که حجاج در جوار خانه خدا اعمال خود را انجام داده و می دهند که پیام و شعار حج چیزی جز بصیرت نیست . سپس با بیان واقعه قربانی کردن حضرت اسماعیل (ع) و عظمت اجرای حکم الهی و بریدن از همه تعلقات دنیوی ، دفاع مقدس را نمونه بارزی از اجرای ماموریت الهی دانستند و تاکید کردند عمل به وظیفه الهی نیاز به صبر و شکیبایی دارد.

ایشان در خطبه دوم بعد از صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ع) ،شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) را تسلیت گفته و  از مردم علی آباد به جهت برگزاری با شکوه مراسم عرفانی و معنوی دعای عرفه حضرت سید الشهداء امام حسین (ع) تشکر کردند. در ادامه ایشان از حماسه ملت رشید ایران  در یوم الله سیزدهم آبان و لبیک به ندای ابراهیم زمان مقام معظم رهبری تجلیل کردند. حجه الاسلام و المسلمین دیلم خیزش اسلامی در منطقه و خروش علیه نظام سرمایه داری را از جلوه های محقق شدن وعده های الهی دانستند و اعلام کردند به برکت خیزش ملتها و حضور در صحنه آنان پایه های ظلم و بیدادگری یکی پس از دیگری به خاک مذلت کشیده خواهد شد.

امام جمعه موقت علی آباد گفتند که  امام المسلمین مقام معظم رهبری در پیام خود به حجاج بیت الله الحرام به دو اصل مهم اشاره فرمودند: پرهیز از سست شدن و عزم راسخ در مقابل نظام سلطه و هوشیاری در مقابل دسیسه های بین المللی مستکبران که در رأس آن آمریکایی که امروز از همیشه منفورتر است. در ادامه خواص را به استفاده از فرصت های بدست آمده توصیه کردند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3720.html )